Jeg har født!

Lisemor_

Forumet er livet
Da var tredje prinsen kommet.
Jeg hadde termin 1.juledag, men heldigvis valgte han å komme 10 dager før. Vannet gikk kl 5 på morgenen og jeg hadde små rier uten noe spesielt tak i hele dagen. Da vi gikk for å legge oss kl 23 begynte det plutselig å ta seg opp og mannen min lå i senga og telte sekunder (for å vite om det virkelig var rier) [:D]
Kl 23.40 hoppet vi ut av senga og rett i bilen. Kom på sykehuset kl 00 og 01.15 var han ute. Veldig intenst og vondt, men deilig at det gikk så fort. Var veeeeldig lettet da han bare splosjet ut [:D][:D]
Nå har han sovet i 14 dager i strekk og gjør ikke så mye ut av seg. Men det er vel bare stille før stormen tenker jeg. [;)] Prinsen har forresten fått navnet Matheo [;)]

Gratulerer med lille prinsen [:D]

hipp hurra og Gratulerer så masse med prins nr 3[:D][:D][:D][:D]
og himla fint navn asså[:D][:D][:D][:D]

men du kan ikke du og komme deg inn på det andre forumet??

Gratulerer så masse til dere alle sammen [:D]
Så bra at fødselen gikk så fint! Kan tenke meg det var en laaaang dag da vannet hadde gått og du bare gikk å ventet på riene, hehe [:)]
Hvordan reagerer storebrødrene på lillebror? Kjempefint navn dere har valgt til han

Gratulerer med nok en prins!!![:D][:D][:)]

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så uendelig mye med gutt nummer tre! Høres ut som en superflott fødsel, Lisemor! [:D][:D]

Sign...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MinniMe

hipp hurra og Gratulerer så masse med prins nr 3[:D][:D][:D][:D]
og himla fint navn asså[:D][:D][:D][:D]

men du kan ikke du og komme deg inn på det andre forumet??

Ja, ikke sant!! Det fineste

joooo. Men Ju9ta gir meg ikke tilgang [>:][:D][:D] hehe, neida.. Skal prøve på det. Men tror jeg trenger Ju9ta-hjelp...? [8|]

ORIGINAL: Tullas mamma

Gratulerer så masse til dere alle sammen [:D]
Så bra at fødselen gikk så fint! Kan tenke meg det var en laaaang dag da vannet hadde gått og du bare gikk å ventet på riene, hehe [:)]
Hvordan reagerer storebrødrene på lillebror? Kjempefint navn dere har valgt til han

Ja, jeg skjønte liksom ikke hvorfor fødselen aldri kom igang. Jeg trodde jo det skulle gå superraskt med 3.mann [:D]
Det har gått over all forventning med storebrødrene. De er så stolte og flinke. Levi må vi passe litt på, han skal kose, nusse og holde på han heeele tiden. Og plutselig slår han. Hehe..
Filip er helt utrolig omsorgsfull og god. Har ikke sett på maken altså... Satser på det vedvarer!! [;)][;)]

Takk for gratulasjoner alle sammen!!!

Back
Topp