Jeg har født og hun er blind på ett øye...

Jòhannskone

Andre møte med forumet
Aner ikke hva som har hendt med nicket mitt og ikke har jeg noen innlegg heller men har iallefall vært medlem siden 2007. Hadde termin 8 jan og nicket mitt er Jòhannskone.

Gratulerer til alle dere som har født :)

Fikk ei perfekt lita jente som blir den siste i en søskenflokk på 3 :)
Hun er født 17 januar og det ene øyet er uutviklet inne i magen og mindre enn det andre og hun kommer aldri til å kunne bruke det, det er tungt å få beskjed om men er veldig glad for at de mener hun ser på det andre.

Lurer veldig på om det er noen fler dette har hendt med? Noen dere kjenner o.l?
Lurer veldig på hva som venter oss fremmover....
Ellers koser vi oss hjemme om dagen, jeg og ungeflokken min :) De andre to er 3 og 1,5 så jeg får kjørt meg! ;)

 
Gratulerer med jenta:) Kjenner ikke til lignende tilfeller nei. Jeg er sikker på det kommer til å gå fint med dere alle. Hell og lykke til familien på fem:)
 
Gratulerer masse med ei perfekt lita snuppe! Tenker du får kjørt deg ja:) Jeg har også en som er 1,5 år, så rimelig hektisk her også. Han er heldigvis i barnehage hver dag, og stortrives der. Så tror hverdagen hans er omtrent som før. Men selvfølgelig, det er jo en overgang. Og jeg har dårlig samvittighet. Først for den store ungen min som jeg må ta vekk hvis han koser på fanget og den lille plutselig skal ammes. Og dårlig samvittighet for den lille når han sitter og skriker i bilen på vei til barnehagen for å levere den største. Men det går seg jo til.

Lykke til med den lille, så trist at hun bare har et fungerende øye. Men for henne så er det jo bare sånn, hun har jo ikke plutselig mistet synet på det ene øyet etter noen år. Kos deg med dine små. Har du de to andre i barnehage, eller er du hjemme med alle tre hele dagen?
 
Gratulerer så masse med tredjemann! Kjenner ikke til noen som har opplevd det samme, men har ei god venninne som ble født med et svært underutviklet øye - hun er svaksynt, nesten blind på det ene øyet. Men hun fungerer helt optimalt med "et øye" jobb og i hverdagen altså, men skjønner at det er litt trist å oppleve det på eget barn.
Kos dere masse!!
 
Jeg hadde det sånn når jeg kom hjem med nr 2, masse dårlig samvittighet, men da kan jeg berolige deg at det er mye lettere og komme hjem med nr tre for da har de to hverandre og leke med :)

De eldste går 60% i barnehage :)
 


Kallenavn ikke valgt skrev:
Jeg hadde det sånn når jeg kom hjem med nr 2, masse dårlig samvittighet, men da kan jeg berolige deg at det er mye lettere og komme hjem med nr tre for da har de to hverandre og leke med :)

De eldste går 60% i barnehage :)


Enig!! ;)
 
Hei. Eg er ny her inne. Men oppdaget denne gamle tråden når eg søkte etter litt svar.
Eg fødte en nydelig prinsesse den 10. Desember 2014. Men har fått vite at hun har et underutviklet øye. Dette skjedde mens hun var i magen. Så eg håper noen vil dele litt erfaringer med en førstegangs mamma, som har mye å fordøye om dagene.
 
Hei. Eg er ny her inne. Men oppdaget denne gamle tråden når eg søkte etter litt svar.
Eg fødte en nydelig prinsesse den 10. Desember 2014. Men har fått vite at hun har et underutviklet øye. Dette skjedde mens hun var i magen. Så eg håper noen vil dele litt erfaringer med en førstegangs mamma, som har mye å fordøye om dagene.

Tror ikke noen er aktive her lengre, men om du sjekker i november-2014 så er det ei der med en gutt som har et øye som er bittelite /underutviklet. Vet ikke om det blir det samme som jenta de da, men kanskje noe lignende. Nicket hennes er jente94 ;)
 
Hei. Eg er ny her inne. Men oppdaget denne gamle tråden når eg søkte etter litt svar.
Eg fødte en nydelig prinsesse den 10. Desember 2014. Men har fått vite at hun har et underutviklet øye. Dette skjedde mens hun var i magen. Så eg håper noen vil dele litt erfaringer med en førstegangs mamma, som har mye å fordøye om dagene.

Hei, sønnen min er også født med et underutviklet øye og har kolobom på det andre. Jeg har sendt deg ei pm :)
 
Aner ikke hva som har hendt med nicket mitt og ikke har jeg noen innlegg heller men har iallefall vært medlem siden 2007. Hadde termin 8 jan og nicket mitt er Jòhannskone.

Gratulerer til alle dere som har født :)

Fikk ei perfekt lita jente som blir den siste i en søskenflokk på 3 :)
Hun er født 17 januar og det ene øyet er uutviklet inne i magen og mindre enn det andre og hun kommer aldri til å kunne bruke det, det er tungt å få beskjed om men er veldig glad for at de mener hun ser på det andre.

Lurer veldig på om det er noen fler dette har hendt med? Noen dere kjenner o.l?
Lurer veldig på hva som venter oss fremmover....
Ellers koser vi oss hjemme om dagen, jeg og ungeflokken min :) De andre to er 3 og 1,5 så jeg får kjørt meg! ;)

Hei. Eg er ny her inne. Men oppdaget denne gamle tråden når eg søkte etter litt svar.
Eg fødte en nydelig prinsesse den 10. Desember 2014. Men har fått vite at hun har et underutviklet øye. Dette skjedde mens hun var i magen. Så eg håper noen vil dele litt erfaringer med en førstegangs mamma, som har mye å fordøye om dagene.

Ser at dette er en gammel tråd, men håper likevel det er noen som leser her inne.
Jeg fødte nylig en datter med et underutviklet øye, hun er blind på det lille øyet, men har syn på det andre. Vil veldig gjerne komme i kontakt med noen av dere andre som har opplevd dette og høre deres erfaringer.
 
Back
Topp