Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tiden fyr, jeg har snart vært her inne over et år, men føles som om det var igår jeg meldte meg inn... Krysser fingre og tær for at dere snart lykkes <3Gratulerer så myeJeg skjønner st jeg har hengt her en stund når jeg husker at du ble gravid! Får håpe vår tur kommer snart
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, tiden fyr, jeg har snart vært her inne over et år, men føles som om det var igår jeg meldte meg inn... Krysser fingre og tær for at dere snart lykkes <3
Som du ser i signaturen min så var dette vårt første forsøk og vi er så takknemlige. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være og gå gjennom nedtur på nedtur når man ikke lykkes med en gang. Men for de fleste så ender det jo kjempebra til slutt,så ikke gi opp håpet, for det blir deres tur en dag også! Så spennende at du er ruger, jeg krysser fingre for to streker på testen din!Herlig å lese at dere har lykkesGir veldig håp for oss andre.
Hvor mange forsøk har du vært gjennom? Er midt i vårt første og jeg ruger for harde livet. Venter på testdag om en uke (tiden går sakte)
Håper dere koser dere max med bebisen<3
Som du ser i signaturen min så var dette vårt første forsøk og vi er så takknemlige. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være og gå gjennom nedtur på nedtur når man ikke lykkes med en gang. Men for de fleste så ender det jo kjempebra til slutt,så ikke gi opp håpet, for det blir deres tur en dag også! Så spennende at du er ruger, jeg krysser fingre for to streker på testen din!Har du hengt lenge her på assistert forumet, i og med at du husker når jeg ble gravid, mens dette er ditt første forsøk?
Synes det var så artig at du husket det
Selv om lille nurket bare er 3 uker og 4 dager idag, så savner jeg allerede det å gå og være gravid, spenningen på å møte den lille, og hvor FANTASTISK det er å få bære frem et liv! Jeg unner alle jenter den følelsen, og spesielt vi som må lage barn hos legen og har hatt lang vei å gå! <3