Jeg har født <3

Lidivine

<3 <3
Fødte en nydelig ICSI gutt 10 november 2013, hele 3 uker før termin <3 Stor og fin gutt, 3500gr og 50 cm, helt perfekt :) Er såååå forelsket i den lille <3

Gratulerer så mye med veslegutten og nyt denne første spesielle tiden :)

Gratulerer kjempe masse! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer!!! Gleder meg så mye til det er min tur ;)

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Gratulerer ❤️❤️❤️

Gratulerer så masse!! :-D Håper jeg får oppleve det samme i mai/juni!
Kos deg masse med lillegutten<3 Er så godt å høre at det faktisk kan gå bra, når man sitter her og er 10 uker gravid og redd for at noe skal skje! Gratulerer<3

Gratulerer så masse :)

åå, herlig!! Gratulerer så hjertlig!! :D :D

Gratulerer så mye ❤️ Jeg skjønner st jeg har hengt her en stund når jeg husker at du ble gravid! Får håpe vår tur kommer snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye ❤️ Jeg skjønner st jeg har hengt her en stund når jeg husker at du ble gravid! Får håpe vår tur kommer snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, tiden fyr, jeg har snart vært her inne over et år, men føles som om det var igår jeg meldte meg inn... Krysser fingre og tær for at dere snart lykkes <3

Ja, tiden fyr, jeg har snart vært her inne over et år, men føles som om det var igår jeg meldte meg inn... Krysser fingre og tær for at dere snart lykkes <3

Herlig å lese at dere har lykkes :) Gir veldig håp for oss andre.
Hvor mange forsøk har du vært gjennom? Er midt i vårt første og jeg ruger for harde livet. Venter på testdag om en uke (tiden går sakte:()
Håper dere koser dere max med bebisen<3

Herlig å lese at dere har lykkes :) Gir veldig håp for oss andre.
Hvor mange forsøk har du vært gjennom? Er midt i vårt første og jeg ruger for harde livet. Venter på testdag om en uke (tiden går sakte:()
Håper dere koser dere max med bebisen<3
Som du ser i signaturen min så var dette vårt første forsøk og vi er så takknemlige. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være og gå gjennom nedtur på nedtur når man ikke lykkes med en gang. Men for de fleste så ender det jo kjempebra til slutt,så ikke gi opp håpet, for det blir deres tur en dag også! Så spennende at du er ruger, jeg krysser fingre for to streker på testen din! :) Har du hengt lenge her på assistert forumet, i og med at du husker når jeg ble gravid, mens dette er ditt første forsøk? :) Synes det var så artig at du husket det :) Selv om lille nurket bare er 3 uker og 4 dager idag, så savner jeg allerede det å gå og være gravid, spenningen på å møte den lille, og hvor FANTASTISK det er å få bære frem et liv! Jeg unner alle jenter den følelsen, og spesielt vi som må lage barn hos legen og har hatt lang vei å gå! <3

Nyt tiden lidivine ;) Håper flere av oss kommer etter neste år og kan kjenne på den lykke følelsen :)

Åååååå<3
Gratulerer så mye:)
Husker så godt da du ble gravid, virker ikke så lenge siden egentlig:) og nå sitter dere der som foreldre<3

Gratulera så masse! Blir spennandes å sjå når vår Hausken-spire kjem til verda no! Termin er 16.januar og eg håpar i grunn han held seg inne til me har bikka januar;)

Som du ser i signaturen min så var dette vårt første forsøk og vi er så takknemlige. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være og gå gjennom nedtur på nedtur når man ikke lykkes med en gang. Men for de fleste så ender det jo kjempebra til slutt,så ikke gi opp håpet, for det blir deres tur en dag også! Så spennende at du er ruger, jeg krysser fingre for to streker på testen din! :) Har du hengt lenge her på assistert forumet, i og med at du husker når jeg ble gravid, mens dette er ditt første forsøk? :) Synes det var så artig at du husket det :) Selv om lille nurket bare er 3 uker og 4 dager idag, så savner jeg allerede det å gå og være gravid, spenningen på å møte den lille, og hvor FANTASTISK det er å få bære frem et liv! Jeg unner alle jenter den følelsen, og spesielt vi som må lage barn hos legen og har hatt lang vei å gå! <3

Jeg glemte denne litt bort. Beklager sent svar.

Jeg har vært inne på vi som prøver i veldig lang tid. Prøvd i ca 2 år og vært der omtrent like lenge med sånn bk+mange nr nick. Var ikke veldig aktiv, men leste mye der. Mener å ha vært borti deg der? Lest om deg der? Kan hende jeg tar feil.. Flytta inn hit til assistert befruktning etter at vi bestemte oss for det (valgte å gå privat fordi jeg ikke orka ventetiden med offentlig).

Jeg er i følge legen ung og frisk og burde være veldig fruktbar i følge resultatene av prøvene mine. Grunnen til at vi ikke ble gravide er mannens få og late svømmere. Idag er det vel par uker siden jeg testet for første gang (10 dpo), jeg er i skrivende stund 5+3 uker på vei og er kjempelykkelig. Håper bare at lille spiren holder seg i ca 8 mnd til :D

Håper babisen din har det bra og at dere fortsatt koser dere masse<3

Back
Topp