Jeg blei satt igang med modningspiller på formiddagen 5/9, fikk to piller i løpet av dagen...skjedde ingenting. Gikk tur i byen, shoppet litt, spiste ute og koste oss...men ingen fødsel i sikte. Så kl 2130 sendte jeg mannen hjem, slik at vi var klare for fødsel dagen etter...da var planen å ta vannet. kl 2215 kjente jeg litt murringer og stod opp (var innlagt), litt av vannet gikk...ringte etter mannbrann og sa du må visst komme tilbake. Forrige fødsel gikk raskt, på 2 timer...så han heiv seg i bilen (bor 40min unna). Riene kom med 1-2min mellomrom, varte i ca 45-50 sek. Snakket meg sånn delvis gjennom de frem til kl var 23, da kom de så tett at jeg bare stod stille og pustet. De fikk tvunget meg til å gå til en fødestue, hadde før gåturen kun 2 cm åpning. Kom inn på fødestua kl 2325, da så jeg mannen parkere på p-plassen og han kom styrtende inn. Pressriene kom styrtende på og jeg blei reglerett lempet i seng av mann og 3 jordmødre og kl 2337 var lille Ulrik ute. 3500g og 50 lang...helt perfekt! En intens, men flott fødselsopplevelse. Kun et lite sting blei det også.
Koser meg masse hjemme med lillegutt som pupper og sover. Jeg har voldsomme mengder melk, men det er jo ikke noe å klage over. Er så forelsket i min lille prins
Koser meg masse hjemme med lillegutt som pupper og sover. Jeg har voldsomme mengder melk, men det er jo ikke noe å klage over. Er så forelsket i min lille prins