Jeg har fått...

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
POSITIV TEST idag !!!! GURIMALLA!!!

vet ikke hvor langt jeg er på vei da. var hos gynekolog idag,han kunne ikke se noe,så regner med at jeg hadde EL for kanskje 1 ukes tid siden eller noe...kan nesten ikke tro det....så blir kanskje en oktoberbaby igjen hehe 2012 <3 hvis alt går som det skal,vel og merke :)
Mannen min  er veldig glad :)

Gratulerer så mye.... det gikk fortt... håper alt går bra da

Takk ;)

Det gikk veldig fort, var ikke planlagt,men noen ganger bare skjer det hehe :)Håper det går fint denne gangen :)

Yes.noen ganger skjer det bare... Jeg hadde ikke planlagt å bli gravid, da jeg ble gravid for akkurat 1 år siden..men absolutt den beste opplevelsen...
Det kommer nok til å gå bra.. bare ta vare på deg og Wail;)

Wow! Gratulerer!
Tror eg hadde vore i sjokk og panikk hadde eg vore i dine sko ;)

Masse lykke til da :)

Gratulerer så masse Det gikk fort ja! men artig om du får enda en oktober baby...! masse lykke til!

kasandre skrev:
Wow! Gratulerer!
Tror eg hadde vore i sjokk og panikk hadde eg vore i dine sko ;)

Masse lykke til da :)

Hehe, samme her.. Tanken på ny baby er langt vekke her! Tenk at lille babyen din skal bli storebror :-) Men kjempe koselig for dere :-) Grattis :-)

lennypenny skrev:
POSITIV TEST idag !!!! GURIMALLA!!!

vet ikke hvor langt jeg er på vei da. var hos gynekolog idag,han kunne ikke se noe,så regner med at jeg hadde EL for kanskje 1 ukes tid siden eller noe...kan nesten ikke tro det....så blir kanskje en oktoberbaby igjen hehe 2012 <3 hvis alt går som det skal,vel og merke :)
Mannen min  er veldig glad :)

Hehe Gratulerer! 

GRATULERER masse søsteren min;)  Gleder meg til babyen kommer;)

Oi,ble du gravid første gang etter fødsel slik som du mistenkte for en stund tilbake? Rakk du å få mensen tilbake? Brukte dere prevansjon?
Men uansett, GRATULERER SÅ MYE Tenk å mye glede barna dine kommer til å få av hverandre når de har så lik alder :)

Mini oss nr2 skrev:
Oi,ble du gravid første gang etter fødsel slik som du mistenkte for en stund tilbake? Rakk du å få mensen tilbake? Brukte dere prevansjon?
Men uansett, GRATULERER SÅ MYE Tenk å mye glede barna dine kommer til å få av hverandre når de har så lik alder :)

Tror nok ikke jeg var gravid da.... Tror nok ikke jeg er mer enn rundt 4 uker på vei..pluss minus hehe......
Gyneklogen kunne ikke se embryoet igår,sååå tror h*n er veldig liten....hehe

Rakk ikke å få mensen igjen...deilig :)
Brukte prevansjon kun 2 ganger......Går litt fort unna her haha....
Men,er glad....selvom det er litt skremmende tidlig...
Men hvis alt går bra,kommer de 2 små og ha veldig glede av hverandre...blir nesten ny rekord haha....blir under 1års forskjell evt :)

Skjønner at du syns det er skremmende tidlig, jeg hadde blitt helt utafor om jeg hadde blitt gravid nå, men det er fordi jeg alt har to tette, og ikke orker tanken på en til noen gang (tror jeg ;)  )Har mer enn nok med de jeg har nå. Hadde nok vært annerledes om jeg bare hadde hatt en og ble gravid igjen etter så kort tid, men fortsatt et sjokk.
Får håpe alt går bra med lille spiren, og deg! Du har vel kanskje litt familie rundt deg som kan avlaste deg litt innimellom om det skulle bli veldsig slitsomt?

Inguciitis skrev:
Gratulerer da! Lillegutten blir storebror!

Tusen takk :)
Jaaaa,det blir stas....Fortsatt litt rart :)

Back
Topp