Jeg har fått

Jippi Ananas

Forumet er livet
en ny unge!!!! [8D] Hun har vært så urolig, grini masse når hun har vært våken. Jeg har bært og bært og byssa og byssa og slengt fram puppen i tide og utide. [&o] Så i går var jeg på helsekost for å snakke om soneterapi, men hun terapidamen var ikke der. Men hun som var der sa at jeg kunne prøve å gi dukka fennikel/anis-te. Som sagt så gjort! Og i dag har hun vært en helt annen unge, grini bare når hun har vært sulten, og hun har sittet lenge og kost seg i vippestolen. Og når jeg snakket med henne, så smilte hun masse!! Jeg ble helt på gråten. [:)]
Måtte det bare vare!!

Så flott!!!Gutten min er også ganske grinete så i morgen skal jeg kjøpe fenikkelte også!![:D]

Først kokte jeg vann og trakk teen i ca. 5 minutter, hadde den i en kopp med lokk og satt det i kjøleskapet også lunker jeg på en liten skvett og gir henne et par 3 te-skjeer. Bare gir henne med skje og hun slurper det i seg. [:D]

(jeg klarer ikke å logge meg av...)[8D]

ORIGINAL: Eden

Først kokte jeg vann og trakk teen i ca. 5 minutter, hadde den i en kopp med lokk og satt det i kjøleskapet også lunker jeg på en liten skvett og gir henne et par 3 te-skjeer. Bare gir henne med skje og hun slurper det i seg. [:D]

Ga du d til henne før eller etter hun hadde spist???

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Eden

Ga du d til henne før eller etter hun hadde spist???

Jeg ga henne mellom 2 måltider første dagen, for jeg huska det ikke. [8D] Men i går ga jeg henne før hun skulle spise. Hun fikk 2 ganger første dagen og 2 ganger 2. dagen.

Hvor holdbar er et oppkok?

Back
Topp