Jeg har fått tak i jakke!!!!

sånja

Gift med forumet
For penger som jeg fikk til jul!!![:D]
Denne har ikke vært lett å få tak i, så nå får vi håpe det ikke kommer noe kontramail...[&:]
Og at den passer. Har jo ikke prøvd størrelsen, men den stemmer i forhold til size-chartet da..[;)]
Gleder meg til å være varm i vinter!!![:D]

Større bilde, men feil farge. skal ha den i svart..[;)]

så bra!! den er lekker!!

håper at du får den fort!

Kjempefin! [:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

så bra!! den er lekker!!

håper at du får den fort!

Ja, nå kan jeg vente på noe annet enn fødsel.. Kanskje mini kommer da...[8D] Hehe...

er ikke dette samme jakke som tjukka griner etter?

driiitfin jakka sånn btw[:D]

Nydelig!!! [:D][:D]

ORIGINAL: *Maik1*

er ikke dette samme jakke som tjukka griner etter?

driiitfin jakka sånn btw[:D]

Tjukka har jo fått sin. Men hennes er fra Parajumpers og er dyrere...[8D]

Hvor er din fra a? Fiiin [:D]

ORIGINAL: KathMor

Hvor er din fra a? Fiiin [:D]

Canada Goose! www.sportsnett.no som har de, men de har vært utsolgt lenge nå...[;)]
I dag lå plutselig jakka mi der!!![:D] Etter jeg hadde bestilt så var det utsolgt igjen!!![;)]

LÆKKER!!! [:D]

Men tror ikke jeg kan unne meg selv slike dyre saker enda gitt... men jaggu om jeg har lyst!!! [8D] De er jo sååå fine, og såå gode!!

BTW døds sur på tjukka som kjøper jakka mi som jeg fant [8D][;)]

LÆKKER!!! [:D]

Men tror ikke jeg kan unne meg selv slike dyre saker enda gitt... men jaggu om jeg har lyst!!! [8D] De er jo sååå fine, og såå gode!!

BTW døds sur på tjukka som kjøper jakka mi som jeg fant [8D][;)]

Det blir din tur etterhvert også!! Jeg fikk jo 4000kr til jul sist da, som var øremerka jakke. Skulle egentlig ha dunjakke fra Bergans eller norrøna, men da så jeg ut som en bamsemums da..[8D][8D]
Håper denne er litt nettere... Kanskje litt skummelt å bestille en jakke til 5000kr uten å ha prøvd først.. Er litt crazy jeg...[&:][8D]

Gleder meg til å se bilder av jakka til Tjukkaa. Har du link??

Dette var den jakka jeg falt litt for da ,men vet ikke om den er tjukka har kjøpt, dette var det beste bildet jeg fant [&:] Men synes dem er finte, litt annerledels da de fleste har Canada Goose... Selv om jeg egentlgi IKKE bryr emg om sånt! Hadde jg hatt samvittighet nå til å bruke så mye pæng hadde jeg glatt kjøpt den jakka du skal ha - RÅ FIN og litt billigere enn denna [:)]

Dette var den jakka jeg falt litt for da ,men vet ikke om den er tjukka har kjøpt, dette var det beste bildet jeg fant [&:] Men synes dem er finte, litt annerledels da de fleste har Canada Goose... Selv om jeg egentlgi IKKE bryr emg om sånt! Hadde jg hatt samvittighet nå til å bruke så mye pæng hadde jeg glatt kjøpt den jakka du skal ha - RÅ FIN og litt billigere enn denna [:)]

Knallfin jakke!! Men nå bor jeg ute på landet og trenger ei litt "røffere" jakke...[8D] Deilig å dekke til rumpa i minusgrader når vi er ute og leker i snøen!![:)]

Her har "ingen" sånn jakke og alle venninnene syns jeg er megacrazy som bruker så mye penger på ei jakke...[8D]
Får bare håpe den passer!!![:D]

så flotte vinterdamer det blir her inne da!!!!!

*misunnelig*

men jeg skal ta det igjen på stæsj inne! hehe..

ORIGINAL: Ninnimamma

så flotte vinterdamer det blir her inne da!!!!!

*misunnelig*

men jeg skal ta det igjen på stæsj inne! hehe..

Hihi.. Du skal nok få konkurranse der og etterhvert.. Må bare blir ferdig med oppussingen!!![:D][:D]
Jeg skal ihvertfall la meg inspirere av deg! ELsker stilen din!![:)]

jeg har også kjøpt ny jakke! brun dunjakke fra skogstad[:)] Fant en til halvpris. 

ORIGINAL: TauZa

jeg har også kjøpt ny jakke! brun dunjakke fra skogstad[:)] Fant en til halvpris. 

Ååå. Heldiggris!!![:D] Mange fine jakker fra Skogsstad![:)]
Ønsker meg "termodressen" derfra!!![;)]

Back
Topp