Jeg har fått nytt mot!

Krølla82

Forumet er livet
Jeg har nå sittet og funnet mange butikker ol jeg skal ringe og spørre om de trenger hjelp. Så på mandag er den O'STORE ringe runde dagen. Det er 26 matbutikker + litt andre steder så et eller annet sted må jeg da få napp. Hvis ikke får jeg utvide horisonten litt lenger de butikkene er kun i Hamar, Ottestad og Stange. Kan jo også kontakte ringsaker, løten og elverum.

Ønsk meg lykke til a jenter![:)]

LYKKE T?L!!med den innstillen gaar det garantert bra!en stooor klem til deg! Og fatter du hvor sterk og utholdene du er som 'tar fatt' i deg selv hver gang du er nede en periode. DET staar det respekt av! Du burde vaere saa stolt av deg selv, baade pga dette, fordi du er en kjempe bra mamma og tren?nga!rene wonderwoman!!!!
STOR PAAGANGS KLEM!!

ORIGINAL: MalinDalin

LYKKE T?L!!med den innstillen gaar det garantert bra!en stooor klem til deg! Og fatter du hvor sterk og utholdene du er som 'tar fatt' i deg selv hver gang du er nede en periode. DET staar det respekt av! Du burde vaere saa stolt av deg selv, baade pga dette, fordi du er en kjempe bra mamma og tren?nga!rene wonderwoman!!!!
STOR PAAGANGS KLEM!!

Hehe...jeg føler jeg kjører berg og dalbane om dagen, heldigvis har denne berg og dalbanen flere oppoverbakken enn nedoverbakker.[:D]

Jeg ser overhode ikke på meg som sterk, jeg føler meg så utrolig fjern når jeg en dag er sååå lei meg også er jeg plutselig glad...dere må jo tro jeg er helt kokko,men jeg er ikke det asså. Jeg har blitt flinkere til å prøve å finne løsninger istedenfor å grave meg ned i problemene, før ble det svarte bare enda svartere,men nå blir det svarte hvitere og hvitere og den eneste som kan gjøre det skinnende hvitt er meg.[;)]

Jo, du er sterk. Alle har svarte dager, men ikke alle evner å søke trøst g støtte, eller prøve å gjøre noe med det...
Krysser alt som krysses kan for deg.

Slik ståpåvilje og ivèr som du har, er jo arbeidsgivere dumme om de IKKE ansetter deg!!! STÅ PÅ[:D]

Back
Topp