Jeg har fått nytt kamera *bilderas*

lenemor

Forumet er livet
Skrytebilder først:

Mamma har fått ny lue til jul ,som Johanna har plukket ut helt selv (Kari Traa)

Vi er på vennebesøk, og Johanna og venninnen er på rommet og leker.. sminkedokke:

Juletrefest, og August får møte nissen for første gang - mens storesøster står og sier: Du er besten, for det ser ej!!

Vinterland:

Så mange fine bilder. [:D] Kult det bildet av deg [:)]. Heldig du er som har fått nytt kamera.
De finner fort ut det med nissen [8D][:D]

De finner særlig fort ut av det med nissen når de har to fettere som er litt eldre og som forteller dem det [8D]

Kjempe fine bilder Lenemor
Åssen kamera har du fått deg?

Det er et Olympus-kamera, DETTE med to objektiv (oi, nå ble jeg klar over hvor dyrt det var... og så har mannen kjøpt kari traa-lue og skinnhansker til meg også, fra ungene [&:])

Kjempefine bilder Lenemor!!! Gratla med nytt kamera![:D]

Fine bilder..!! Fine barn, og fin mamma med knallstilig lue!! [:D]

Nydelig barna du har, flotte bilder [:D][:D][:D]
Grattis med nytt kamera [:D]

Nyyydelig unger
Og en pen og stilig mamma [;)]

Johanna hadde så fine sjateringer i håret på bildene med nissen.
Ser nesten ut som ho har striper [:D]

Og grattis med nytt kamera [:D] Det er så gøy gøy gøy!!!!!!!!

Takk alle sammen

Ja, Nøste, Johanna har nok fått mitt hår (bortsett fra krøllene) - på nittitallet da alle stripet håret og tok permanent husker jeg folk nektet å tro meg da jeg sa at jeg ikke stripet mitt, men jeg har naturlig alt fra kritthvitt til kullsvart, og fra syltynt til hestetaggel på hodet, så det blir "naturlig" stripet

De er VELDIG søskenlike :)
Moro å set at minstemann har blitt så stor!

Han blir to i år han også vet du Gullungene... men han er jo nettopp blitt 15 måneder da, så det er en stund til

Back
Topp