Jeg har fått meg..

Måtte inn å se bare en gang til[:D] Tror nesten vi må ta et partnerbytte jeg. Kællen din kan flytte hit for en ukes tid så jeg kan flytte inn på soveroommet ditt[8D]

Sov du godt i natt eller?? Må jo nesten bare drømme bra når man har en så flott lysekrone... drømme drømme

ORIGINAL: therese*

Måtte inn å se bare en gang til[:D] Tror nesten vi må ta et partnerbytte jeg. Kællen din kan flytte hit for en ukes tid så jeg kan flytte inn på soveroommet ditt[8D]

Sov du godt i natt eller?? Må jo nesten bare drømme bra når man har en så flott lysekrone... drømme drømme

Hehehehe! Greit det, snupps! [8D] 

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: therese*

Hehehehe! Greit det, snupps! [8D] 

og ja - jeg sov godt [:D]

Den er kjempefin![:D][:D] Tror jeg har samme på soverommet, bare i svart, et hvertsoverom må nesten ha en lyskrone[;)][:D]

Den der var skikkelig fin[:)]
Slik SKAL eg ha i nye huset vårt[:)] 

Her vi bor nå er det så lavt under tak, at den hadde kila meg på magen når eg låg å sov i senga... [8D]

Niiiiiiice[:D][:D][:D]

Nydelig!!![:D]

ORIGINAL: Mor for første gang

ÅÅå, så fin!! Og den bloggen din er kjempeflott!!

tusen takk [:D] nå ble jeg ekstra glad! [:D]

omg vil haaaaaaaaaa.........................................................

Åh så nyyydelig den var!! Skulle gjerne sett bilder av hele soverommet ditt[:)]

Jeg har også lyst på lysekrone på soverommet, men vi har for lavt under taket[&o]

ORIGINAL: *lima*

Åh så nyyydelig den var!! Skulle gjerne sett bilder av hele soverommet ditt[:)]

Jeg har også lyst på lysekrone på soverommet, men vi har for lavt under taket[&o]

holder på å pusse opp soverommet [;)]
kommer nok bilder etterhvert når jeg bare får ting på plass! [:D]

Vakker [:D]

Utrolig fint!
Elsket bloggen din også!!! Nyydelig stil du har!
Jeg har såååå lyst på lyskrone et sted i ny-huset, men min kjære hater dem, så jeg får en kamp der... hehe....

ORIGINAL: Nullenusken

Utrolig fint!
Elsket bloggen din også!!! Nyydelig stil du har!
Jeg har såååå lyst på lyskrone et sted i ny-huset, men min kjære hater dem, så jeg får en kamp der... hehe....

tusen takk!! Så snill du er [:D]
sambo likte IKKE lysekroner han heller, men det var før i tiden.. hehe! han så jo for seg gammel-dame-lysekrone da... [8D] nå er han så fornøyd så! [:D]

Den var kjempefin!!!

Back
Topp