Jeg har fått meg jobb

*NinaK*

Forumet er livet
Er super happy. Starter på tirsdag allerede!!!! Skal bli uber digg å bruke hue litt igjen, og gjøre noe annet enn å gå hjemme!!!! Blir kontordama (noen av oppgavene mine vil bl a bli:forberede noe regnskap, oppdaterer timelister, sende lønnslister, personalarkiv, sende ut faktura, registrere innkommende, innkjøp, oppfølging av kontrakter, oppfølging av forsikringsavtaler +++) til it-konsulentene i Avella. Er en forholdsvis nyopprettet stilling, så kan utarbeide den litt slik jeg vil, og som det passer meg. Er deltid i første omgang, i tillegg til at den er super fleksibel. Er såååå spent. Oppdaterer litt mer om det når jeg er igang, og vet litt mer konkret om hva slags oppgaver jeg får[:D][:D][:D]

Gratulerer med jobb!!!
Gleder meg til jeg kan legge inn ett innlegg her med den tittelen!!! [:D][:D]

Gratulerer med ny jobb!! Det må være deilig [:D]
Håper du stortrives der!!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Gratulerer med ny jobb!! Det må være deilig [:D]
Håper du stortrives der!!

Godt jobba Nina! Og vel fortjent! Gratulerer så masse og lykke til i din nye jobb! [:)]

Gratulerer, så spennende! Er det i Oslo eller litt nærmere hjemme?

ORIGINAL: Kaffikåno

Bittelitt nærmere. Lysaker....

Gratulerer så mye! Hørtes ut som en bra stilling, deilig at den er så fleksibel!

Takk, alle sammen. Gleder meg til å ta fatt på nye utfordrende (for håpentligvis) oppgaver....[:D]

Gratulerer med ny jobb! [:)] Flott med fleksibel stilling. Lysaker, ja, da kan du kikke på Oslofjorden og vinke til båtene [;)]

ORIGINAL: *NinaK*

Så bra! Det hjelper når du ikke må inn i byen!

ORIGINAL: *NinaK*

Så bra! Det hjelper når du ikke må inn i byen!

Ja! Også jobber hu ene bestevenninna mi et par bygninger bortenfor, og det er jo også veldig hyggelig. Ser for meg lange lunsjer på Lysaker brygge[:D] (Kan jo håpe innimellom da...)

Back
Topp