jeg har fått hemmelig påskegave!!!

3barnsmor*30

Forumet er livet
jippi!!!

sååå spennende da!!!
måtte smuglese i kortet for det lå jo utenpå pakka...

må virkelig bruke hodet litt nå altså.. for pakka har kommet i posten uten at den er sendt med posten.. og det er jo bare flaks at jeg ikke har sett hvem som har lagt den der.. for jeg ser jo postkassa fra kjøkkenvinduet..

Spennende!!
Da vet du ihverfall at det er en i nærheten[;)]

Thi hi så morro [:D]

ORIGINAL: Veronica

Spennende!!
Da vet du ihverfall at det er en i nærheten[;)]

ja.. eneste er at jeg ikke har fått med meg at det er noen sååå i nærheten her inne... den personen må være ganske så anonym... eller kjenne noen jeg kjenner her i byen...

Poff, jeg blanda med bursdagsvenn et øyeblikk [8D]

Edit igjen: Men jeg veit da om opp til flere som bor "i nærheten" av deg [;)]. Så nå må du tenke litt altså!

ja.. jeg vet ikke.. men så husker ikke jeg en dritt her inne om folk da.. og resten av hintene var ikke til hjelp heller.. for jeg husker ikke hva unga til folk heter... leste litt på presentasjonstråden, men der var det ikke noe hjelp..

og merkelig ikke det er flere som viste interesse når jeg inviterte til treff da... om de bor så nærme...

Hva var hinta da? [8|]

skal be om hjelp litt nærmere påske... tenke litt og følge med litt selv først..
skal nok klare å finne det ut... bare saumfare alle sine signaturer og sjekke profiler i den tråden om sendt/mottatt... [;)]

Hehe, jeg ble bare sykt nysgjerrig siden jeg har en aldri så liten mistanke [8D]. Men jeg får smøre meg med tålmodighet jeg også da [;)].

ja du må nok det.
og jeg tror jeg har finni det ut forresten [;)]

Så bra [;)].

Back
Topp