jeg har fått helt dilla på PINJEKJERNER

Godt spm.. Vet ikke helt hva det er jeg. Ser på divoppskrifter at det skal være det i, men har som regel hoppet over det ettersom jeg ikke vet hva det er! men hvis det er godt  så må det prøves!

Det er KJEMPE godt! Jeg må ha det i alle salater og bruker gjerne det i en del andre retter også. Mener jeg leste en gang at det er en del kalorier i det, men er ikke sikker altså 

ORIGINAL: Camma

Det er KJEMPE godt! Jeg må ha det i alle salater og bruker gjerne det i en del andre retter også. Mener jeg leste en gang at det er en del kalorier i det, men er ikke sikker altså 

ser for meg at det er som nøtter..... sundt fett hehe [:)]

ORIGINAL: Mammacili

Pinjekjerner er frøene fra konglene på pinjetrærne[:D]Inneholder kostfiber (som er bra for mage/tarm) og de er rike på mineraler og proteiner[:D][:D]Nøtter ER sunt, de inneholder flerumetta fett!

Ja, så bra da! Trenger ikke å ha dårlig samvittighet neste gang jeg spiser det[:)]

Nam - det er suuupergodt!! Salat med sprøstekt spekeskinke, avocado, cherrytomater, parmesan og ristede pinjekjerner.. Mmmmm!!! Matvrak! Tror jeg må invitere noen på lunch snart og servere det! [:)]
Om det er maaange kalorier pr 100 gram er det vel neppe DET som gjør den store forskjellen - det er jo ikke mange grammene man får i seg!

ORIGINAL: Trin

Nam - det er suuupergodt!! Salat med sprøstekt spekeskinke, avocado, cherrytomater, parmesan og ristede pinjekjerner.. Mmmmm!!! Matvrak! Tror jeg må invitere noen på lunch snart og servere det! [:)]
Om det er maaange kalorier pr 100 gram er det vel neppe DET som gjør den store forskjellen - det er jo ikke mange grammene man får i seg!

NAM, må prøve spekeskinke i salat jeg og [:D]

Det er supergodt! Og til sommeren kan du bytte ut agurk med vannmelon - det passer kjempe godt til! [:)]

Yum-yum........Jeg blir sulten! [:)][:)] mmmmm..... vannmelon... gleder meg til sommer'n! [;)]

Back
Topp