Jeg har fått et glimt av framtiden

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg fikk plutselig se hva slags utfordringer jeg kan få senere. Vi var i konfirmasjon i helgen, og satte oss bakerst i kirken ved alle lekene. Der satt det også en familie med en gutt på ca 1 år. Lillesøster smilte og flørtet med den lille gutten, og Felix gikk helt av skaftet. Han ble kjempesjalu. Hylte at hun ikke skulle snakke med gutten, og dro i henne hver gang hun snudde seg mot den søte naboen. Hun forstod ingenting så klart, og fortsatte med å snu seg, smile, og rope på oppmerksomhet "æææh, ah-gøøøø, æææh".

Er dette et dårlig varsel for tenåringstiden? Kommer han til å prøve å jage alle kjærestene hennes? Dere som har flere barn, har dere hatt lignende problemer?

He he, jeg må bare le av gutten din. Han er så skjønn:) Jeg vil nok tro han kommer til å passe godt på lillesøstera si i framtida også, kanskje ikke så dumt?

Hehe, da jeg var barn trodde jeg at jeg ønsket meg en storebror. Nå vet jeg bedre, og er glad for at jeg var eldst. Lillesøster her ser pussig nok ut til å like hard klønete kosing, og smiler bare når hun blir vekt av bråk. Likevel regner jeg med at hun gjerne vil velge venner og kjærester selv etterhvert.

Back
Topp