Jeg har fått besøk av en gammel kjenning jeg helst vil ha vekk..

MrsReaff

Forelsket i forumet
jada! min kjære svangerskapskvalme er tilbake hos meg. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme i mine andre svangerskap og nå er den her igjen. Startet dagen med å spy i dag jaja det er vel ikke annet å gjøre enn å "glede" seg til resten av sommeren og samtidig være litt glad fordi det at svangerskapskvalmen har kommet er et godt tegn på at spiren har det bra og at hcg stiger som det skal

MrsReaff skrev:
jada! min kjære svangerskapskvalme er tilbake hos meg. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme i mine andre svangerskap og nå er den her igjen. Startet dagen med å spy i dag jaja det er vel ikke annet å gjøre enn å "glede" seg til resten av sommeren og samtidig være litt glad fordi det at svangerskapskvalmen har kommet er et godt tegn på at spiren har det bra og at hcg stiger som det skal

Pluss at det kommer noe vakkert ut av det til slutt..

har lest et sted at det er færre tilfeller av SA ved de som har svangerskapskvalme og oppkast. Trøster meg med det når halsen er så sår det er blod som kommer opp......

forresten... Ingefærrot kapsler er det beste jeg har prøvd hittil mot kvalme. Mine er fra merket Solaray og er organisk dyrket.

Back
Topp