JEG HAR FÅTT TIME, JEG HAR FÅTT TIME, JEG HAR FÅTT TIME.....

babytutta

Forumet er livet
allerede 28 .november.,,.juhu..[:D]

eller dvs VI har fått time[:)] gud for en deilig lørdag. Vi skal til Haukeland den dagen uansett, så spurte fint om ikke de kunne ordne time da om det gikk. så sa hun nei, det trodde hun ikke gikk, det var for kjapt. den 21 desember er det gått 3 mnd siden det bekreftelse brevet, så rekna ikke med time før øver jul eller tett opptil jul. så det ble bare 2 mnd venting dette da!!!!! ååh så glad jeg er nå. dvs forsøk februar/mars kanskje???

åhh er nervøs jeg nå
.

Å så braaa!!!!!![:D][:D][:D] Har sittet og ventet spent på når du fikk timen deres, og det er jo ikke
lenge til 28 nov. !!! Dette var en god nyhet[:D] Grattis babytutta!

jeg er sååååå glad..
takk vennen. godt noen tenker på meg hehe.

SÅ gøy at du har fått time , skulle ikke hvert vente tid på sånn, syns me har venta lenge nok eg før me får timer. Tenk da e du sikker på gang med prøving allerede i slutten av januar. Så nå e det bare å lage dimme kalender til du skal til legetimen [:)]

Lykke til.

takk alle sammen.... er helt vilt som det kribler i kroppen... nå skjer det noe her liksom[:)]

har allerede laget nedtellings ticker..hehe.

rekner med 3 mnd etterpå åsså, men kan jo fort bli januar eller februar det! hadde passa meg suuupert for å si det slik!
er jo flere som plutselig kommer i forsøk før det... klarer knapt vente jeg...åu mai gad

tusen takk..
ser det ikke er mange dagene til egguttak på deg Hegemw... spent?

Så flott!!!

Gratulerer og masse lykke til!!!

(det er vel den dagen me runder 12veker [:D])

ORIGINAL: TiraV

Så flott!!!

Gratulerer og masse lykke til!!!

(det er vel den dagen me runder 12veker [:D])

ja det går fort kan man si... formen din da??

Back
Topp