jeg har ett problem ang scrapping

Lillemumma*KL

Forumet er livet
jeg tar så ssinnyskt mye bilder av kasper og synes alle er like fine... skulle lissom helst limt inn alle.. å da ender d opp med at j kliner inn alt for mye bilder på en side og jeg bruker opp abumet sååå fort når j har så mye bilder... men klarer ikke styre meg... hvis j legger vekk ett bilde så må j ta d tilbake å sette d inn bare fordi j synes d er så fint, selviom d er nesten prikk likt et annet=) åsså blir en side bare rot..

hjeeeeeeelp=)
 
Mitt råd (har alt for mange bilder etter å ha bodd i utlandet) er å scrappe de beste av de beste, g sette resten inn i et vanlig album. Dermed har du ikke lagt vekk noen, og så har du mulighet til å scrappe de andre senere, dersom du vil det. Men ikke prøv å scrapp absolutt alt av bilder, da blir du aldri ferdig, og som du sier så blri det for mye bilder på hver side!
 
Alternativt kan du jo printe ut små bilder, og lage billedserier med dem, særlig dersom det er mange som ligner fra samme situasjon. Kan bli en fin effekt det, liksom som ei filmstripe.
 
Kan du ikkje lage deg ein fin scrappe album da og så kan du sette dei andre bildene inn i ein anna album??
 
 
jo d høres veldig fornuftig ut..=)
 
skulle ønske jeg hadde ordentlig skrive til dataen så j kunne skrive ut fine små bilder, me d har jeg desverre ikke=(
 
ja j skal prøve å ta meg i nakke skinnet=)
lyst til å begynne på ny album egentlig...
gjøre d litt mer organisert
 
Back
Topp