Jeg har et spørsmål til dere!!

mammatil

Flørter med forumet
Jeg har i kveld begyndt å få vondt i skjeden når jeg sitter, bøyer meg og går..
Det e utrolig vondt/ubehagelig stikking.
Noen som vet hva det kan være? :)

Sniker litt. Jeg tror det kan være bekkenløsning? Det var slik min bekkenløsning begynte. Nå kjennes det som om noen røsker til der nede, j..... vondt

Det kan høres ut som bekkenløsning, men ta kontakt med lege for sikkerhets skyld:) sov evt med en pute mellom knærne om natten for og stabilisere hoftene;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det kan hende ja, off ikke noe behagelig..
Men det er ikke vondt hele tiden, det kommer bare sann plutselig men flere ganger om jeg gjør noe.

Det kan høres ut som bekkenløsning, men ta kontakt med lege for sikkerhets skyld:) sov evt med en pute mellom knærne om natten for og stabilisere hoftene;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal til jordmor i morgen så tenkte å høre med henne, men ville høre med dere om noen visste noe :P

Enig i at det antagelig er bekkenløsning ja. Jeg får veldig vondt når jeg snur meg i sengen og skal stå opp av sengen. Og kjenner ubehag "der nede" hvis jeg bærer noe tungt. Har ikke hatt det lenge da. Og signerer tipset om tykk pute mellom knærne, fantastisk når en sliter med å finne en behagelig sovestilling! :)

Enig med de andre her :) har også opplevd det av og til, og jeg sliter med bekkenløsning ;) merker jeg ruller dyna i søvne og legger den mellom knæra :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, spurte ikke jordmora om det engang..
For jeg fant det ut selv når jeg la meg at det er bekkenet som jeg har vært litt plaget med, men har hatt et opphold uten og merke noe nå en god stund til d kom igjen nå enda verre..
Måtte sove med pute mellom beina ja og d hjelpte litt :)
Men merker i dag når jeg har trakket en del at det gjør ikke godt i bekkene :(

Back
Topp