Jeg har et litt intimt spm..

Lillemo

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg har hatt mørk gul, nesten brun utflod siden i går.. Det er ikke mye, bare små flekker i truseinnlegget. Er det vanlig? Kan det være farlig? Burde jeg reagere på dette?

Jeg har også hatt litt svaklig gulskimmer/lysbrunt utflog siden fredag. Var nesten ikke noe i går, men litt igjen i dag. Ikke så mye, bare ser det av og til når jeg er på do. Er selv i uke 7.
Jeg snakket kort med jordmoren jeg går til og hun mente at mest sannsynlig er alt som det skal være :) Jeg lurte på om jeg kunne få henvisning til å måle hcg-nivået mitt bare for å gjøre en sjekk, men det pleide de ikke gjøre her, da tok de heller tidlig ul. Jeg synes det kanskje var litt mye, men forsøkte likevel ringe gyn (som utfører ul), men kom ikke igjennom i telefontiden deres i går. Ser det hele an frem til ny telefontid torsdag og enn så lenge stresser jeg ikke så mye med det. Har en god følelse, så da velger jeg å gå for den :D
Så i dag skal jeg slappe av etter jobb og la kroppen komme litt til hektene etter noen litt slitsomme dager for en trøtt, ny-gravid kropp :)
Lykke til og tror nok alt er ok :) Du kan jo se om du kanskje får målt hcg-nivået over et par dager? Tror det er mer vanlig å gjøre det i Norge. 

Jeg tror kanskje jeg ville ringt legen altså.. Ikke for å skremme deg, men det er jo bedre å få avkreftet med lege at alt er fint, enn å gå å bekymre seg unødig, det fører ikke noe godt med seg!
Når det er sagt, trenger dette ikke være noe skummelt i det hele tatt, er jo vanlig med forandringer! Mye som skjer i kroppen!

Sier som de over, er bedre å ta kontakt med legen og få bekymringer lagt på is. Er sikkert ikke noe farlig.

Nå er alt tilbake til "normalt", men jeg skal ringe til JM i morgen når hun er her i bygda :) Bare for å være sikker :)

Så bra at alt er normalt igjen!! :)

Back
Topp