JEG HAR ET JÆVLIG STORT PROBLEM

forvirretmor

Gift med forumet
Jeg får ikke i meg den drikken til å tømme tarmen med,hva gjør jeg???[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Det går bare ikke[:(] Kommer aldri til å få i meg 3 liter av det der[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] De kommer til å klikke helt på sykehuset i morgen...

*Klemmepå*

3 liter? Den drikken der var det verste med hele undersøkelsen[:'(] Den på kvelden fikk jeg i meg etter mye om og men, men den på morgenen kastet jeg opp, men de fikk til å gjøre undersøkelsen likevel heldigvis. Jeg blandet det skvipet med saft jeg, eneste måten jeg fikk det i meg. For hver slurk, så fylte jeg på mer saft.

Saken er grei. Det blir ikke noe koloskopi her i morgen,og ikke senere heller.Så greit er det!

ORIGINAL: Tanntrollet09

*Klemmepå*

3 liter? Den drikken der var det verste med hele undersøkelsen[:'(] Den på kvelden fikk jeg i meg etter mye om og men, men den på morgenen kastet jeg opp, men de fikk til å gjøre undersøkelsen likevel heldigvis. Jeg blandet det skvipet med saft jeg, eneste måten jeg fikk det i meg. For hver slurk, så fylte jeg på mer saft.
Jeg har jo så klart ikke saft[X(]

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: Tanntrollet09

*Klemmepå*

Jeg har jo så klart ikke saft[X(]
På toppen av det hele fikk jeg beskjed om at mamma ikke kan se etter Bi morgen,med andre ord så kan de ikke dope meg ned.Det er bare Å GLEMME at jeg setter mine bein der og ikke er pottefjern!!!!

ORIGINAL: AnaBanana

Det var da fælt da! Nå får det være slutt på alt det som skal gå galt! Så det så, fåkke lov at mer dumt skjer nå
Jeg har bare så ekstremt lyst til å grine nå![:(]

Hadde du bodd litt nærmere hadde jeg gjerne passet han og kommet med saft til deg, men det er litt langt nedover her fra.
Har du ingen andre som kan passe han da? Og noen som kan kjøpe en flaske saft eller noe å komme med?

Hadde jeg ikke skullet på skolen i morra skulle jeg gjerne ha passet bjørnar....
*klemmepå*

Vet ikke hva jeg gjør,men hvis det ikke løser seg på et vis så blir jeg hjemme og skylder på sykdom.Jeg har bare ikke psyke til å gå igjennom det uten beroligende nå...

Back
Topp