Jeg har en indrefilet av svin. Og en stekepose..

amalie2010

Flørter med forumet
Hvis jeg freser fileten kjapt på panna før jeg stapper den i posen sammen med annet godis som chili, hvitløk o.l.. 
Blir det da bra? Evt hvor lenge bør den stå i ovnen? Og bør jeg ha noe "vått" i posen? F.eks. hvitvin? Eller sånn fond?

Apropos; hvordan funker fond egentlig? Hvordan blir det saus?

Skal lage middag på fremmed kjøkken i dag og har helt andre ingredienser og verktøy enn jeg er vant til.

Please advise! 

jeg hadde bare lagt hele indrefileen i aliminiumsfolie jeg, hele krydret de og putta den innn på 200 grader og med termometer i og tatt den ut nnår de var 60 graer i midten da er den perfkt. vi lager den sånn hvertfall

jeg hadde bare lagt hele indrefileen i aliminiumsfolie jeg, hele krydret de og putta den innn på 200 grader og med termometer i og tatt den ut nnår de var 60 graer i midten da er den perfkt. vi lager den sånn hvertfall

Jeg har ikke termometer her.. Tør du gi meg et estimat på hvor lenge du pleier ha den i? Snakker vi 20 min eller noe sånt? 

Back
Topp