Jeg har en fantastisk lege!!!:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har en fantastisk lege, som bryr seg om pasientene sine. Og i dag fikk jeg telefon fra legen klokken 2155:o Han ble beskymret for at jeg hadde avbestilt timen min i morgen og han lurte på hvordan det var med meg, han går til ferie nå så han lurte på om han skulle presse meg inn på torsdag. Jeg sa at jeg kan ta en time hos jordmor i steden. Og at det gikk helt fint, da forteller han meg at han har fått svar på dyrkingen av urinen min, og jeg har kraftig urinveisinfeksjon og må begynne med antibiotika. Helt siden jeg begynte med disse tidlige riene i uke 33 har urinen min slått ut på disse prøvene, men de har ikke klart å finne bakterien. Legen trodde jeg har hatt det siden da og at det er derfor mine sammentrekninger ikke har gitt seg. Så nå håper jeg at de gir seg, slik at jeg kan få en uke eller to som er litt mindre smertefulle:) Har dere også en slik lege? Det er så deilig å ha en lege som bryr seg om pasientene sine. Husker godt når lillemann var liten og var skikkelig syk, da ringte han på kvelden bare for å høre hvordan det var med lillemann:) Flytter han gjør jeg det også, hihi

Det er jo bra at du er fornøyd:)

Jeg har også verdens mest fantastiske lege, sånn utseendemessig :p Ung og kjekk med kule jeans og converse under legefrakken!

Også er han veldig rett på sak, som jeg liker. Hva kan jeg hjelpe deg med? Har du tenkt på hva du vil gjøre? Jeg tenker at vi gjør det sånn her.. Resept, sykemelding(hvis det trengs) og ferdig!
Jeg er jo en typisk kontrollfreak som googler og styrer og tror jeg har diagnosen klar før jeg kommer inn, så han har sagt til meg noen ganger at jeg må slutte med denne googlingen:p

nei, har ikke en sånn lege... de sku få henne til å ringe meg for 2 uker siden, endte med at jeg stakk nedom og fikk svarene etter 4 dager med venting. hadde vært greitt med en lege/et legekontor som hadde funka bedre....

maysy skrev:
nei, har ikke en sånn lege... de sku få henne til å ringe meg for 2 uker siden, endte med at jeg stakk nedom og fikk svarene etter 4 dager med venting. hadde vært greitt med en lege/et legekontor som hadde funka bedre....

Det er slike leger jeg har alltid hatt også, helt til jeg kom over han her:) Jeg synes det er flott legen min ringer å informerer meg når det faktisk er noe galt, eller jeg har ett behov for å snakke med han:) Men han er ikke kjekk da fancypants, kanskje like greit kjenner jeg:p Hihi

Legen min er helt ok, jeg liker henne godt. Det er skrankepersonalet, som leker leger, jeg har litt issues med. :P 

Men jeg kunne gifta meg med han nede på legevakten i går. Tenk, jeg fikk resept på fire ganger UVI-medisiner. :D 

Skal jeg ta gjennomsnittet er legen min helt ok.

Jeg var ikke fornøyd med ham da jeg var hos ham på kontroller under svangerskapet, men har fått et mye bedre inntrykk av ham etter at minsten måtte til lege fire ganger på en mnd i vinter.

Legen min er flott!:)

Hun ringer og sjekker opp om det er noe spesielt etter timer, sender sms med prøvesvar, og hun spør HVER gang hvordan det går med meg, og oss, og etter et rimelig tøft år så har det kommet så godt med å ha henne å snakke med.

Legen min klarte å lese ultralydbildet opp-ned, så jeg måtte ligge på sofaen i 3 mndr pga placenta previa. Så nei. Ikke så fornøyd :)

Men bra du er fornøyd, tenkte på deg i går

Sannheten skrev:
Legen min klarte å lese ultralydbildet opp-ned, så jeg måtte ligge på sofaen i 3 mndr pga placenta previa. Så nei. Ikke så fornøyd :)

Men bra du er fornøyd, tenkte på deg i går

Oi!! Da skjønner jeg at du ikke er fornøyd!! Skulle ikke vært mulig... Håper du kan finne en som er bedre etterhvert.. Så koselig å bli tenkt på:) Jeg går rundt å ruger fortsatt jeg:) Hihi Men tiden har jo gått så alt for fort også, ser du har kommet langt også. :)

Bouncing buttplug skrev:
Legen min er flott!:)

Hun ringer og sjekker opp om det er noe spesielt etter timer, sender sms med prøvesvar, og hun spør HVER gang hvordan det går med meg, og oss, og etter et rimelig tøft år så har det kommet så godt med å ha henne å snakke med.

Så flott:) Er utrolig deilig å ha en lege man har tilitt til:) Jeg har vel også brukt legen min til å komme igjennom den vannskelige tiden etter jeg endelig fikk svar på hva som feiler meg, godt å ha da en lege som gjør slik de bør. :)

Husker når eldste var baby,så hadde jeg vært hos legen pga han har syk..
Så fredag ettermiddag kl 15 ringte legen meg på mobilen.. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke tatt den, og når jeg da så han hadde ringt så var legekontoret stengt!

Det var en LANG helg hvor vi gikk og lurte på hva det gjaldt.. 

Legen min er helt ok.. Godt du er så fornøyd med din :) Det er godt å ha den sikkerheten!
Lykke til med de siste ukene! :)

Back
Topp