S
søteste
Guest
Jeg har en fantastisk lege, som bryr seg om pasientene sine. Og i dag fikk jeg telefon fra legen klokken 2155:o
Han ble beskymret for at jeg hadde avbestilt timen min i morgen og han lurte på hvordan det var med meg, han går til ferie nå så han lurte på om han skulle presse meg inn på torsdag. Jeg sa at jeg kan ta en time hos jordmor i steden. Og at det gikk helt fint, da forteller han meg at han har fått svar på dyrkingen av urinen min, og jeg har kraftig urinveisinfeksjon og må begynne med antibiotika. Helt siden jeg begynte med disse tidlige riene i uke 33 har urinen min slått ut på disse prøvene, men de har ikke klart å finne bakterien. Legen trodde jeg har hatt det siden da og at det er derfor mine sammentrekninger ikke har gitt seg. Så nå håper jeg at de gir seg, slik at jeg kan få en uke eller to som er litt mindre smertefulle:)
Har dere også en slik lege? Det er så deilig å ha en lege som bryr seg om pasientene sine. Husker godt når lillemann var liten og var skikkelig syk, da ringte han på kvelden bare for å høre hvordan det var med lillemann:) Flytter han gjør jeg det også, hihi