jeg har eksperimentert litt i stua...*bilder*

Najs!!!
Kanskje du tar deg en tur hit og hjelper meg litt også? Er så utrolig kjedelig og "sterilt" her.... leiligheten trenger å bli freshet opp litt :-)

ORIGINAL: tuppamaara

Najs!!!
Kanskje du tar deg en tur hit og hjelper meg litt også? Er så utrolig kjedelig og "sterilt" her.... leiligheten trenger å bli freshet opp litt :-)

hehe... du får ta deg en tur innom interiørforumet- der er det flusst av kreative damer med gode ideer [:D]

Kjempe fint var det blitt[:D]

ser ut som en helt annen stue!! utrolig fint! [:D]

ORIGINAL: unemoren

Kjempe fint var det blitt[:D]

Så koselig det ble!![:)]

takk alle sammen [:D] jeg er veldig fornøyd[:D][:D]

nå mangler bare juletreet - må vel ommøblere igjen for å få plass til det [8D]

Kjempelekkert!! Virkelig[;)]

Så flink du har vært! Kan ikke se at det er samme stue engang[:D]

takker [:D][:D] er litt vanskelig å få det fint for det er nesten 4 meter under taket- så småbilder og sånn går ikke[X(]

Du er så utrolig dyktig på interiør[:)]

Åh så nydelig!!! vet du...jeg er stadig innom bloggen min og drømmer meg vekk... synes du er så utrolig kreativ, og det ser ut som du har det sååååå fint hjemme.... er dritmisunnelig...[:D]

ORIGINAL: *Vriompeis*

Åh så nydelig!!! vet du...jeg er stadig innom bloggen min og drømmer meg vekk... synes du er så utrolig kreativ, og det ser ut som du har det sååååå fint hjemme.... er dritmisunnelig...[:D]

oii [:D][:D][:D] så utrolig koselig å høre- nå ble jeg glad [:D][:D] 

Begynner å bli fornøyd nå med leiligheten- men det er 546 prosjekter på gang hele tiden så blir vel aldri helt ferdig[:-]

igjen-TAKK[:D][:D]

Back
Topp