Jeg har eksamen i morgen :O

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Grøss og gru.
Jeg er forberedt, og vet jeg kommer til å klare meg bra.

MEN jeg må opp tidlig, og DET har ikke gått så bra de siste 5-6 ukene 
Er litt spent på hvordan det skal gå. Men jeg har fått beskjed om å finne meg et sted nært utgangen, og si fra til vakten at jeg er gravid, så burde det gå greit.

Noen tips? :)

----------------------

Ferdig, og det gikk veldig bra :)
Jeg var litt kvalm innimellom, men det løste seg med litt ingefærbrus og noen mandariner ;)

Nå får jeg se om jeg kommer opp i muntlig over nyttår, ellers er det ikke eksamener før i mai!

Masse lykke til :))

Noe som hjelper meg er å ta det roooolig de morgenene jeg må opp tidlig ( og overlate sønnen til mannen. Ellers nytter det ikke å ta det så rolig :P). Ha alt for god tid, og absolutt ikke stress. Bruk god tid opp av sengen, og med en gang du føler kvalmen kommer snikende, setter du deg ned og puster litt. Dette er i grunn det eneste som virker her, i tillegg til store mengder frukt

Håper examen går supert :) 

ingen gode råd, men ønsker deg masse lykke til:)

Masse lykke til!!!!!!! Noen tips..... *tenker*

Masse lykke til!!!!!!! Noen tips..... *tenker*

Henger meg på rådene fra SiljeC. Det er det eneste som funker! 
Jeg må spise med en gang jeg står opp, hvis ikke kan det gå galt.. Og ta det helt med ro!

Masse lykke til da!!! :)

Lykke til :)

Tusen, tusen takk!

Jeg er så heldig at jeg får en skive ristet brød med noe salt på nesten hver morgen på senga!
Det er ikke det at samboeren min er så overstadig snill (altså han ER det også), men han er sååå lei av at jeg spyr og at jeg er kvalm hele dagen!

Jeg vet hvor heldig jeg er <3

Ta med deg en pakke saltet kjeks på eksamen :)
Jeg hadde og eksamen i dag, men pga omgangssyke måtte jeg avlyse og vente ett helt år med å ta den! :/ Litt risky å melde seg opp til våreksamen, liksom :P

Elsket! skrev:
Lykke til!
Hva har du eksamen i ?

Jeg pynter på vitnemålet fra vgs :)
I dag hadde jeg norsk hovedmål.

Gratulerer med vel overstått eksamen i dag =) Håper på det beste =D Vi krysser våre fingre her =)

Gratulerer med overstått eksamen. Godt å sitte igjen med en god følelse - det er et godt tegn!!

Back
Topp