4-åringen har veldig lyst på at vi får oss baby, og snakker ofte om det. Noen eksempler:
Mamma, kan ikke vi få oss en ny baby?
Når skal vi få oss en ny lillebror?
Kan ikke du og pappa lage en ny baby?
Mamma, kan vi gå på butikken og kjøpe sånne frø som vi kan plante i magen din, slik at det blir en baby?
Pappa, hvor får man kjøpt sånne frø som vi kan plante i mammas mage slik at det blir en baby?
Når vi får oss en ny lillebror, så skal han få sove på mitt rom/i min seng.
Har du en baby i magen din?
Er det rart jeg gleder meg til å fortelle henne nyheten? Holder jo på å sprekke!
Nå er det bare litt over en måned til ultralyden, og etter det planlegger vi å gi henne de gode nyhetene.
Hvis vi appåtil får en gutt, så tror jeg at jeg anser henne som synsk! Bare hun ikke blir skuffet hvis det blir en lillesøster. Barn er herlige!
Mamma, kan ikke vi få oss en ny baby?
Når skal vi få oss en ny lillebror?
Kan ikke du og pappa lage en ny baby?
Mamma, kan vi gå på butikken og kjøpe sånne frø som vi kan plante i magen din, slik at det blir en baby?
Pappa, hvor får man kjøpt sånne frø som vi kan plante i mammas mage slik at det blir en baby?
Når vi får oss en ny lillebror, så skal han få sove på mitt rom/i min seng.
Har du en baby i magen din?
Er det rart jeg gleder meg til å fortelle henne nyheten? Holder jo på å sprekke!
Nå er det bare litt over en måned til ultralyden, og etter det planlegger vi å gi henne de gode nyhetene.
Hvis vi appåtil får en gutt, så tror jeg at jeg anser henne som synsk! Bare hun ikke blir skuffet hvis det blir en lillesøster. Barn er herlige!