Jeg har ei som er veldig klar for å bli storesøster igjen :-)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
4-åringen har veldig lyst på at vi får oss baby, og snakker ofte om det. Noen eksempler:

Mamma, kan ikke vi få oss en ny baby?
Når skal vi få oss en ny lillebror?
Kan ikke du og pappa lage en ny baby?
Mamma, kan vi gå på butikken og kjøpe sånne frø som vi kan plante i magen din, slik at det blir en baby?
Pappa, hvor får man kjøpt sånne frø som vi kan plante i mammas mage slik at det blir en baby?
Når vi får oss en ny lillebror, så skal han få sove på mitt rom/i min seng.
Har du en baby i magen din?

Er det rart jeg gleder meg til å fortelle henne nyheten? Holder jo på å sprekke! :)
Nå er det bare litt over en måned til ultralyden, og etter det planlegger vi å gi henne de gode nyhetene.

Hvis vi appåtil får en gutt, så tror jeg at jeg anser henne som synsk! Bare hun ikke blir skuffet hvis det blir en lillesøster. Barn er herlige! :)

Så hærlig!! :) skjønner godt at du gleder deg til å fortelle det <3

Så koselig! :D

4-åringen min har aldri spurt, men hun er ekstremt opptatt av alle babyer hun ser, og går alltid bort og duller, prater og hjelper til, så tror nok nyheten kommer til å bli veldig godt mottatt. :)

Søtt!

Awww så søtt!!
Tantebarna mine på 3 og 5 sier hele tiden at "Mamma er blitt feit, hun har baby i magen" "mamma nå er det på tide med en baby" men hun er jo ikke gravid da hehe..
De ble veldig skuffet da vi sa at TANTE har baby i magen.. "Men det er mamma som skal ha baby!"

De er så søte når de er i den alderen!! <3

Så herlig da, hunblir nok kjempeglad når hun får nyheten.
Gleder meg til mine får vite det også :)

Så gøy, hun kommer sikkert til å hoppe i taket når hun får vite at hun skal bli storesøster :)

bare 2 uker til tidlig ultralyd for vår del. Hvis alt ser bra ut kommer vi til å fortelle jentene på 5 og snart 7 babynyheten på morgenen på juleaften, så skal de få lov til å fortelle nyheten til besteforeldre, tanter og onkler på min side på julesften, og mannens slekt når vi møtes i romjula. Gleder meg veldig :)

Ååååå så herlig :)
Like glad som snuppa mi hun da :p

Back
Topp