Jeg har det så fantastisk!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Alt ser ut til å gå bra for meg nå!! [:)]

- Jeg har sluttet på skolen og søker etter jobb, noe som ser ut til å gå bra! Og jeg føler virkelig at jeg gjorde det rette valget da jeg sluttet.. [:)]

- Jeg og min kjære forlovede og sambo ser på hus og gleder oss til den dagen begge har en jobb som er bra nok til at vi kan søke lån og bygge/kjøpe hus! [:)]

- Jeg og min kjære har snart vært sammen i ett år, og han er verdens beste! Behandler meg og gutten min utrolig bra! Er så omsorgsfull og snill og hjelper til mye hjemme! [:)] Han er bare fantastisk!

- Jeg har verdens nydeligste sønn!

- Samværet mellom Ole Sebastian og faren ser nå ut til å gå kjempe fint!!![:)] vi klarer å snakke sammen og han stiller opp for sønnen sin..![:)] det er en utrolig god følelse nå etter så mye tull og styr! Virker som at hele fyren har fått seg en oppvekker!

har mest lyst å skrike av glede!

ORIGINAL: Lucca

herrgud det er dilig når alt føles bra!
herlig å være lykelig!

Ja, det er fantastisk!! [:)][:)]

Så utrolig bra. Det ordner seg alltid for snille piker vet du[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Så utrolig bra. Det ordner seg alltid for snille piker vet du[:D]

Ja, jeg begynner å skjønne at det ordtaket stemmer![:D] var en periode jeg ikke hadde det minste tro på det[;)]

dytter på denne!

er så lykkelig at jeg tror jeg hopper og stråler av glede![:)]

Veldig glad på dine vegne. Oppmuntrende med sånne tråder. Jeg har det ikke så verst selv jeg[;)]

ORIGINAL: Inmari

Veldig glad på dine vegne. Oppmuntrende med sånne tråder. Jeg har det ikke så verst selv jeg[;)]

Takk![:)]

Så bra at det er flere som har det bra![:)]

så deilig da, flott at du har det så bra [:D]

Godt du ha det bra vennen. E vel fortjent. 

Back
Topp