Jeg har det så bra!

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har en samboer som jeg er forlovet med, vi har vært sammen i 4 1/2 år å har det helt fantastisk! Begge er ferdig utdannet å trives med det vi jobber med. Vi har eget hus, stasjonsvogn å 3 koslige kattepuser. Jeg har familie og venner som altid er der for meg. Å nå venter vi en liten gutt i november:-) Livet er virkelig herlig akkurat nå:-) å jeg er "bare" 20 år. Måtte bare skrive ett skryte innlegg:p Flere som har det veldig bra akkurat nå?:-)

Så utrolig deilig! :) 

ja, hvis jeg ser tilbake på de siste 4 årene har jeg det veldig bra akkurat nå!! 
(slitt en del)

Har vært sammen med min kjære i 6 år.. Vi eier leilighet, har bil uten billån, han har en flott og godt betalt jobb.. jeg jobber ikke nå, men skal tilbake i jobb etter permisjon.. Venner og familie er det neste beste! :D
jeg har to fantastiske barn som jeg gleder meg til å hente i bhg hver dag! 
Venter nå min skatt nr 3 og jeg er "bare" 23! :) 

Dyr vil vi ikke ha her! ;) hehe, ellers hadde vi garantert hatt en hund og! :) hehe

*LIKER*

har et helt fantastisk liv jeg også! Vi er gjeldslaver med både studie, hus- og billån! 
Eier rekkehus på to etasjer, 7-seter SUV (konebilen), mannen har egen bil, Har en utrolig snill familie på begge sider, men det beste av alt... Vi har ei lita frøken på 15 måneder, og venter en ny skatt! 

Herlig tråd! :-) Jeg føler meg også veldig heldig. Heldig som har blitt gravid, og heldig som har det så bra. Nå har jeg i tillegg blitt helt forelsket i den lille gutten i magen. Samboeren min er på et jobboppdrag den neste måneden, men det gjør ikke noe. Jeg er bare så glad han kommer tilbake og at vi har det så fint sammen. Vi har vært sammen i snart 6 år. Klem til dere alle!

Back
Topp