jeg har det ikke så bra..*langt*

Troica

Andre møte med forumet
Først å fremst sliter jeg med vekta.. Var kjempeflink før påske og gikk ned 7kg. Følte meg MYE bedre selv om det ikke var så mange kilo[:)] Men så kom påsken og ferie. Da skulle jeg slappe av å ikkje tenke så mye på spising, bare kose meg. Men jeg klarer ikke å komme meg tilbake i rutinene igjen.. Har begynt hver mandag... Men bare tanken på å spise det brødet og det pålegget jeg spiste før, gjør at jeg nesten vil spy[&:] Er ikke så moro å gå tur heller, må gå alene. Har elipsemaskin men det er så kjedelig det også.. Uansett føler jeg at jeg ikke får så mye tid til meg selv akkurat nå, barna har ferie fra bhg og jeg er alene hjemme med dem på dagen. Så når de er lagt seg så er det sofatid. Med spising[:'(]
Føler meg egentlig alene..Har ei god venninne men hun har mange andre venninner å være sammen med så da trekker jeg meg automatisk tilbake. Føler meg særdeles utilpass også når jeg er sammen med andre..Føler at alt bare henger å dingler, klesstilen min følger ikke moten...
Mannen min jobber mye så jeg sitter mye alene om kveldene. Da kommer tankene og eneste trøst er mat og snop.. Det er sånn at når jeg først har begynt å spise så tenker jeg bare at det er for sent å stoppe nå så da kan jeg like godt bare spise mere[:(] Det virker som om at det ikke er noe oppi der som sier stopp..
 
Huff dette ble langt...Takk før at du gidda å lese, trenger ingen svar. Bare litt greit å få tankene ned.. Har ingen andre å prate med dette om. Mannen min sier han elsker meg som jeg er og at jeg ikke skal tenke på det, men det handler om selvbildet..
 
Jeg vet godt hvordan du har det... dessverre er nok det som skal til for at du kommer igang med trening og sunt kosthold igjen at du har den rette motivasjonen.... Vet ikke om det er noe som kan gi deg slik motivasjon - melde seg på slankekurs, få medlemskap i treningsstudio, kjøpe nye tursko, rokkering, et eller annet som gjør at du får tilbake lysten på å satse igjen. Du har jo klart det før, men så er det det å gjøre det til en livsstil hvor man klarer å balansere kos og nytte. Håper du finner det som motiverer deg, og at dagene blir bedre for deg!
 
Back
Topp