Jeg har byttet nick!!

Jeg har nettopp helt nedpå en kopp, og tenkte - "nei, det har du ikke"! [:D] Haha- du lurte ikke meg nei, så årvåken og klar som jeg er!! [:D][8D]

Det var forresten meg som startet denne nye trenden med å skifte nick - bare så alle vet det [:D][8D][:D]

Klart det - hvem ellers [8D]

Min prioriteringsliste om morgenen:

1. Ny bleie på Mille
2. Mat til Mille
3. Kaffe til mor
4. Kaffe til mor
5. Kaffe til mor

Er på 3. koppen nå [8D] Og da begynner mor å bli levende, tenkende menneske og kan starte resten av dagens prosjekter [:D]

ORIGINAL: Morellskatten

Min prioriteringsliste om morgenen:

1. Ny bleie på Mille
2. Mat til Mille
3. Kaffe til mor
4. Kaffe til mor
5. Kaffe til mor

Er på 3. koppen nå [8D] Og da begynner mor å bli levende, tenkende menneske og kan starte resten av dagens prosjekter [:D]

Min liste:

Sette på kaffe
Bytte på minste
Kle på største
Kaffe
Kaffe
Kaffe
Kaffeeeeee
Kaffe
banan [8D]

Jeg får bank hvis jeg våger å sette på kaffe først - har ett stk rabiatsultent barn om morgenen [8D] Men såsnart hun er mett så driter hun i hva jeg gjør - og DA er det kaffeorgie på ho mor [:D]
Banan kommer ikke på listen her engang , jeg kommer aldri på å spise før i ettiden, da holder jeg vanligvis plutselig på å dø av sult [8D]

ORIGINAL: Morellskatten

Jeg får bank hvis jeg våger å sette på kaffe først - har ett stk rabiatsultent barn om morgenen [8D] Men såsnart hun er mett så driter hun i hva jeg gjør - og DA er det kaffeorgie på ho mor [:D]
Banan kommer ikke på listen her engang , jeg kommer aldri på å spise før i ettiden, da holder jeg vanligvis plutselig på å dø av sult [8D]

Haha,micro er så tåååålmodig,dessuten dytter søstra på vugga om "pillsøster" blir banna som hun sier,haha.
Så jeg rekker fint å klaske på en kanne kaffe først,je blir så sykt mannevond uten,så den MÅ på,hehe.
Kjenne duuuuften av fersk kaffe mens jeg steller micro,DET er morgenstund,med diamanter i munn asså [8D]

Hm - det høres jo unektelig vidunderlig ut... Kanskje jeg skal bestikke mannen til å stå opp først og sette på kaffe...? *prøve i morgen* [:D]

Før man legger seg om kvelden fyller man kolben med vann. Så har man i pulveret i trakteren.
Første man gjør når man åpner glugga - med mini på armen - er å løpe på kjøkkenet å trykke på PÅ-knappen [:D][:D]

ORIGINAL: ilabom

Før man legger seg om kvelden fyller man kolben med vann. Så har man i pulveret i trakteren.
Første man gjør når man åpner glugga - med mini på armen - er å løpe på kjøkkenet å trykke på PÅ-knappen [:D][:D]

i know..men,kaffen er IKKE det samme,om jeg ikke lager den av ISKALDT vann[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

I know, men bedre enn ingenting [8D]
Menneh, du kan jo gjøre klart alt bortsett fra vannet? [:D]

I know, men bedre enn ingenting [8D]
Menneh, du kan jo gjøre klart alt bortsett fra vannet? [:D]

DET er sant,men det tar jo strengtatt ikke mere enn ett minutt å klargjøre,haha.Får være måte på travel altså [8D]

Si det til han som tror han ikke har fått mat på 3 døgn når han våkner [8D]

Jaaaa,men mi er eksemplarisk vet du [8D]...hun har lært,at her er det f**n ikke mat å oppdrive,før sjefs.purka er satt på kaffen [8D][8D]

Jaaaa,men mi er eksemplarisk vet du [8D]...hun har lært,at her er det f**n ikke mat å oppdrive,før sjefs.purka er satt på kaffen [8D][8D]

Hahahahaaaa! Tidlig krøkes osv [8D]

Nøtte,kan du ikke bare bytte nick til: jeghartidtilåsettepåkaffeommorranfordijegharentålmodigbabyogdeterbrafordijegfunkerikkeutenkaffe[:D][:D]

Prøv å les det uten å ha drikki kaffe[8D]

Back
Topp