LilleOoops
Forumet er livet
NOT,haha...
Vet,tørrt...Men,je har bare fått i meg en kopp kaffe [8D]
Vet,tørrt...Men,je har bare fått i meg en kopp kaffe [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Morellskatten
Min prioriteringsliste om morgenen:
1. Ny bleie på Mille
2. Mat til Mille
3. Kaffe til mor
4. Kaffe til mor
5. Kaffe til mor
Er på 3. koppen nå [8D] Og da begynner mor å bli levende, tenkende menneske og kan starte resten av dagens prosjekter [:D]
ORIGINAL: Morellskatten
Jeg får bank hvis jeg våger å sette på kaffe først - har ett stk rabiatsultent barn om morgenen [8D] Men såsnart hun er mett så driter hun i hva jeg gjør - og DA er det kaffeorgie på ho mor [:D]
Banan kommer ikke på listen her engang , jeg kommer aldri på å spise før i ettiden, da holder jeg vanligvis plutselig på å dø av sult [8D]
ORIGINAL: ilabom
Før man legger seg om kvelden fyller man kolben med vann. Så har man i pulveret i trakteren.
Første man gjør når man åpner glugga - med mini på armen - er å løpe på kjøkkenet å trykke på PÅ-knappen [:D][:D]
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Før man legger seg om kvelden fyller man kolben med vann. Så har man i pulveret i trakteren.
Første man gjør når man åpner glugga - med mini på armen - er å løpe på kjøkkenet å trykke på PÅ-knappen [:D][:D]
i know..men,kaffen er IKKE det samme,om jeg ikke lager den av ISKALDT vann[8D]
ORIGINAL: Nøtteknekkern
i know..men,kaffen er IKKE det samme,om jeg ikke lager den av ISKALDT vann[8D]
I know, men bedre enn ingenting [8D]
Menneh, du kan jo gjøre klart alt bortsett fra vannet? [:D]