jeg har bursdag

Dollface

Forumet er livet
VIP
i morra... og for første gang i mitt liv så gleder jeg meg ikke det pøkk til bursdag...
hadde livets nedtur i fjor da jeg fylte 30... ingen av vennene mine kom i 30årslag, og jeg har ikke engang fått gave av bestevenninna mi....
i år gadd jeg ikke invitere noen engang, og ingen har spurt om jeg skal ha noe heller....

den eneste som har spurt om hva jeg ønsker meg er farmor, guttungen er sur på meg og sier at han ikke gidder å gi meg kake.. og av alle ting klarte jeg å finne gaven min fra mannen - så det vet jeg hva er.... jeg leita ikke etter den for å ha sagt det.. jeg lette etter noe annet, og han hadde ikke pakka den inn....

hurra liksom.
emoticon

Da må du si at han må kjøpe en ny gave! :D

Håper du får en fin dag i morgen og at du får kaker og kos. 
Har ikke så mye erfaring med å feire bursdag, men skjønner at det er kjedelig når man føler seg "glemt". 

BursdagsKLÆMZ

LittleMonkey skrev:

Har ikke så mye erfaring med å feire bursdag, men skjønner at det er kjedelig når man føler seg "glemt". 

BursdagsKLÆMZ

thænks

kanke si til gubben at jeg fant den.. da ødelegger jeg jo dagen hans..  :P Men jeg likte den da.. det er jo en bra ting..

Håper du får en fiiiin dag med kaker, kos og de du er glad iHer feirer jeg som regel også bare med barn og sambo. Og de pleier og bake en flott kake til meg. Holder for meg

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

BursdagsKLÆMZ

thænks

kanke si til gubben at jeg fant den.. da ødelegger jeg jo dagen hans..  :P Men jeg likte den da.. det er jo en bra ting..

Det er jo flott :D Hva var det ? ;p

Hvis det er noen trøst, så ser det ikke ut som du er en dag over 35 altså!

LOL Koz.

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

BursdagsKLÆMZ

thænks

en solstol
har ønska meg det altså.. sånn at jeg slipper å sitte på bakken når vi skal på stranda.. og må ringe brannvesenet for å komme opp igjen liksom...

Tøsefaen...

mammatil2prinsesser skrev:
Håper du får en fiiiin dag med kaker, kos og de du er glad iHer feirer jeg som regel også bare med barn og sambo. Og de pleier og bake en flott kake til meg. Holder for meg

Signerer den ;) 

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

BursdagsKLÆMZ

thænks

en solstol
har ønska meg det altså.. sånn at jeg slipper å sitte på bakken når vi skal på stranda.. og må ringe brannvesenet for å komme opp igjen liksom...

Tøsefaen...

Heldig :D Det ønsker jeg meg også, en sånn fra plantasjen som man nesten kan snurre rundt i 

Trone skrev:
Jamen, jamen, jamen... Jeg spurte deg jo i byen i dag om  du skulle ha selskap i morgen og hva du ønsker deg, snufs :( :( :( 

jammen jeg skal jo ikke ha selskap... :( og jeg får jo gave av deg på tirsdag di høne :P du tar meg jo med på lønsj

Men... Du kan jo ikke ha bursdag uten å ha noe form for selskap på dagen din.. Du vet jo hva jeg syntes om bursdagen din i fjor... Grøss.. 

Til tirsdag er jo til tirsdag, det er jo lenge etter bursdagen din he he he!!

Trone skrev:
Men... Du kan jo ikke ha bursdag uten å ha noe form for selskap på dagen din.. Du vet jo hva jeg syntes om bursdagen din i fjor... Grøss.. 

Til tirsdag er jo til tirsdag, det er jo lenge etter bursdagen din he he he!!

jeg tror vi skal ut å spise da.. og så skal de lage sjokoladekake med nonstop og seigmenn på ut fra det jeg ser på kjøkkenbenken...... :P

Trone skrev:
En klassisk manne-kake; Nonstopkake med seigemenn, he he!!! :) Herlig, he he!! :D 

jupp... spent på når han skal lage den... :P

Du vet jeg forventer en oppdatering og bilde av kreasjonen, sant?  he he he he he!!

Og ikke minst om det kommer noen: "Kjære, vet du hvor ..... er? Og hvor ..... er? Og hvor mye skal ovnen stå på?" 

Ha ha ha ha!!

Trone skrev:
Du vet jeg forventer en oppdatering og bilde av kreasjonen, sant?  he he he he he!!

Og ikke minst om det kommer noen: "Kjære, vet du hvor ..... er? Og hvor ..... er? Og hvor mye skal ovnen stå på?" 

Ha ha ha ha!!

han vet ikke hvor springforma er iallefall :P

Håper du får en super duper fin bursdag!  :) 

Dødskjipt når bursdagen ikke blir som planlagt, har en viss kjennskap til det.
Håper dagen i morgen blir SKIKKELIG KOS uansett, da!

(Da jeg fylte 30 skulle jeg feire tre dager til ende - middagsselskap for en haug venner hos søster'n, julebord med jobben, og være med på tredobbelt tredveårslag hos noen bekjente.
Middagsselskapet ble meg, søster'n, mannen og èn kompis, og jeg fikk et IBS-anfall kl. 22.30 så da var moroa over.
Julebordet og tredveårslaget måtte jeg melde avbud grunnet sykdom... Jippi.

I fjor inviterte jeg ca. 20-25 venner og bekjente på bursdagsmiddag på Egon tre uker i forveien MINST (med påminnelser) (siden jeg VET hvordan det blir oppunder juletider hvert år, og ikke gidder stelle i stand når folk må melde avbud i siste liten), og endte opp med å spise middag alene med søster'n, og så stakk en venninne innom en time senere for å slå av en prat, i hvert fall...)

Vet det ikke er noen trøst, men som sagt: Håper du klarer å nyte dagen selv om den er litt "stusselig".
GRATULERER MED DAGEN!

Back
Topp