jeg har blitt voldtatt..

m_fame

Forelsket i forumet
..og GROVT misshandlet i kjeften av tannlegen i dag!! [:(]

Trakk to visdomstenner og sydde visst litt også.. og var nesten redd han ga meg overdose med bedøvelse! [8D]

Men gikk jo alt i alt fint! [:)] Så jeg er ikke heelt avskremt til den siste skal ut om to uker!

Viste jentungen på snart 3 tennene etterpå; ÆSJ, sa hun! [:D] haha! (jepp, jeg tok dem med hjem! skal gå inn i en dyyyp studie av visdomstenner tenkte jeg! Fascinerende! )

Haha du skulle sett øynene mine da jeg leste overskrifta på tråden!!!  O_O
[8D]
Uff..
Nå er jeg evig takknemlig at jeg ikke har og aldri får visdomstenner [8D]

hihi! [:D]  (den var kanskje litt sær og stygg, men det føles sånn ut!)

humoren er igjen, den forsvant ikke med tennene! [8D]

mye mer behaglig å føde altså!!

Huffda..hvorfor fjerner du alle? Fjerna ei i jula jeg også..men det gikk fort og smertefritt...høres ut som at du har hatt en litt mer brutal opplevelse...du får hive innpå med paracet.. :) og you crazy girl som tar med deg tenna hjem da[8D] pjiuuuk sier bare jeg [:D]

fjernet ei for flere år siden da den verket så vanvittig, etterpå har jeg utsatt det leeeenge, men nå var det to hull i den ene og litt trangt om plassen også.
jeg merket allerede etter at første tanna i dag var ute.. klarer faktisk bite mer igjen nå! (de var rimlig store og stanget i hverandre)

Oi,såpass..vurderer å fjerne de to andre jeg har jeg også...men må først sette kronepå ei tann som er ødelagd(knekt i to)... Og det koster flesk...

oki..trodde faktisk du hadde blitt voldtatt jeg da jeg leste overskriften. Uff[X(]

huff, ble skikkelig redd når jeg leste overskriften jeg...[&o] bra det ikke var så ille da...
jeg skal trekke ei visdomstann i april, har tatt begge nede tidligere, det gikk lekende lett, så satser på at den oppi også går så lett!

ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: .Lolla.

ORIGINAL: *Kolibri*

oki..trodde faktisk du hadde blitt voldtatt jeg da jeg leste overskriften. Uff[X(]

Jeg også [&:]

Jeg også [&:][:'(]

ORIGINAL: Elsker Brus

ja det var en drøy overskrift...........[&o]

Kanskje liiitt drøy overskrift[&o]

Men ikke noe morsomt å reise til tannlegen[&:]

En annen overskrift hadde vært bedre ja.... [&:]

ORIGINAL: nunse

ORIGINAL: Elsker Brus

ja det var en drøy overskrift...........[&o]

.
kan du skifte overskrift please? får vondt i magen hver gang jeg ser den[&o]

Tåpelig overskrift!
Skjønner at du vil få frem hvor ille det var hos tannlegen, men tenk på de som faktisk sliter etter voldtekt og leser dette innlegget!

Så kjipt :/

Uansett så syns jeg ikke overskrifta var så ILLE når man leser hele innlegget.
Men kan jo kanskje skjønne de som har blitt voldtatt da... Hvis det faktisk er noen her inne som er blitt det..

Når man leser hele innlegget så ser man jo sammenhengen. Men jeg syns det blir litt for drøyt og ja, det er mennesker her inne som har blitt voldtatt.

Jeg kan ærlig talt ikke være her inne mer hvis jeg skal hver dag nå lese denne overskriften, sorry meg!

Jeg ber igjen om at du endrer den? Ellers må jeg si takk for meg.

ORIGINAL: klinkekulen

Jeg kan ærlig talt ikke være her inne mer hvis jeg skal hver dag nå lese denne overskriften, sorry meg!

Jeg ber igjen om at du endrer den? Ellers må jeg si takk for meg.

Hva med å melde tråden til adm og be om at de sletter den..eller så kan du ta et par dagers pause, så er den nok endret evt blitt dyttet lenger bak. Synd at du plages så mye pga overskriften....!

jepp, gjør heller det enn å streve for å få tråden ned og bort.
Takk for meg for denne gang[:)]

Back
Topp