Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
JIPPI!!!!!! Min aller beste venninde har fått en liten prins![:D] Så jeg har blitt "tante"... og er så gla at tårene triller! 4250g, så hun slo meg til og med!!! Måtte bare fortelle det!! SUPER GLA I DEG LILLAEN MIN!!![:D][:D]
Takker fra gratulasjoner! Svever enda jeg, så gla for at alt gikk bra og at det er en frisk og rask liten tass! [:D] Og....æææ....må innrømme det... var en smuuuuule planlagt å få barn samtidlig da! [:)] Vi ble gravide samtidig nesten, som 17-åringer, og det var IKKE planlagt... og har hatt stooooor glede av hverandre både vi og barna. Er nesten som søsken de da! [:D] Så nå var det på sin plass å gjennoppleve gammle minner! Koselig eller? thihihi
Ja, det er helt toppers! ...og idag hadde jeg besøk av 3 andre gode veninder med babyene sine. Det er ca. 10 dager mellom tre av de og ca. 9 uker til neste, dette var ikke planlagt da... men heeeeelt supert! [:D] Koser oss masse i sammen!