Jeg har blitt tante!!!

LovaLova

Elsker forumet
Endelig!!! Etter 2 uker på overtid kom endelig tantes lille prinsesse [:D] Gleder meg masse til besøk på barsel seinere i dag!
Mitt lille gull kommer jo til å bli giga stor nå...!

WHOA! Gratulerer så masse! Så koselig.. har glemt allerede hvor små de nyfødte er. Jeg ser på klær i størrelse 50 og tenker "what? Nora var vel ikke SÅ liten?", men jeg vet at det var litt stort til henne da hun kom.. sprøtt! [:D]

Gratulerer så masse!!!!!

Du kjeme vel utigjen fra sjukehuset med klaprande eggstokker du da [8D]

Gratulerer så masse tante!! [:D][:D]

Gratulerer tante :D

ORIGINAL: Villemo26

Gratulerer så masse!!!!!

Du kjeme vel utigjen fra sjukehuset med klaprande eggstokker du da [8D]

Eggstokkene mine kribler ganske så mye som det er...så kommer ikke til å bli mindre etter i kveld nei...Kanskje jeg bare skal dra hjem å litt...

Go for it! [:D]

ORIGINAL: superpia

Desverre må man vistnok være to for å lage baby...Kunne virkelig ønske at man kunne gjøre hele jobben aleine altså...!

Gratulerer!

ORIGINAL: LovaLova

ORIGINAL: superpia

Desverre må man vistnok være to for å lage baby...Kunne virkelig ønske at man kunne gjøre hele jobben aleine altså...!

Joda, meeeen duveit, ingenting er koseligere enn å lage babyer på den gode, gamle måten [;)] Dog, det meste er visstnok mulig den dag idag [8|] [8D] [:D]

ORIGINAL: Pashmina

Gratulerer [:)]

ORIGINAL: Ruusk

Gratulerer så masse tante!! [:D][:D]

[:)]

Garttis Tante!!!!![:D][:D][:D]

Gratulerer så mye som tante!!!!! [:)] skal love deg at gullet ditt blir stort nå, mitt tantegull er 4 uker i dag og William ser enda ut som en kjempe i forhold [;)] greier ikke å huske at han har vært så liten..

Kos deg masse på barselbesøk!! [:D]

Back
Topp