Jeg har blitt satt i gang!

Hermansinmamma

Glad i forumet
Hadde termin 2 juli, så er vel ikke å regne som overtid enda. De la inn ballong i går formiddag, men den datt ut etter kort tid. Det kom noen rier, men de forsvant fort. Nå har de lagt inn en tråd med hormoner ( de brukte gelé før ) uten at det skjer stort. Kjedelig å gå sånn å vente!!!

Noen andre som har blitt satt i gang før som har noen gode erfaringer? Hørt at dette dryppet skal være ganske heftig, så vil jo liksom unngå det om jeg kan.
 
Uffda :meh: hva er grunnen til at de setter i gang? Jeg blir også mest sannsynlig satt i gang om jeg ikke får kroppen på andre tanker til termin. Har virkelig ikke lyst da jeg også har hørt mye negativt rundt det...
 
Uffda :meh: hva er grunnen til at de setter i gang? Jeg blir også mest sannsynlig satt i gang om jeg ikke får kroppen på andre tanker til termin. Har virkelig ikke lyst da jeg også har hørt mye negativt rundt det...

Fordi baby er så stor, og veldig ustabilt leie, han snur seg alle veier flere ganger i døgnet.

Enn så lenge har det ikke skjedd stort, og begynner å bli utålmodig. Vil aller helst at han skal tas ut med keisersnitt, så hadde jeg ikke trengt å bekymre meg over denne igangsettingen som ikke funker.
 
Sniker fra januar.
Jeg ble satt i gang på drypp. Jeg var på drypp i 5 timer uten at noe skjedde. Det ble skrudd av og jrg fikk først rier en liten stund etterpå.
Men jeg kjente i hodet at jeg var koblet på drypp og når riene først kom var de ganske regelmessig. Det var litt mer intenst enn første fødsel. Men det gikk også fortere
 
Jeg har heller ingen erfaringer med igangsetting. Men jeg vil ønske deg masse, masse lykke til! Håper det smeller ordentlig i gang snart[emoji1][emoji173]️
 
Fordi baby er så stor, og veldig ustabilt leie, han snur seg alle veier flere ganger i døgnet.

Enn så lenge har det ikke skjedd stort, og begynner å bli utålmodig. Vil aller helst at han skal tas ut med keisersnitt, så hadde jeg ikke trengt å bekymre meg over denne igangsettingen som ikke funker.
Ok, håper det går fint likevel :) Baby blir det jo uansett ❤
 
Jeg ble satt i gang med første :) Men jeg fikk aldri drypp, kun to omganger med modningspiller! Fikk første behandling på morgenen og en til litt senere på formiddag og jeg fikk ganske svake rier gjennom hele dagen før det tok seg opp i 23 tiden på kvelden ☺️ Han er født 0445! Hadde absolutt ikke noen negativ opplevelse :) Andre fødsel som startet av seg selv var en lettere fødsel, men det kan jo like mye skyldes at det var andre fødsel ;) Masse lykke til!!
 
Lykke til!
 
Jeg har kjempegod erfaring fra min igangsetting sist, men da slapp jeg drypp. Klyster og at de tok vannet fikk fart på riene for min del, så alt gikk slag i slag og var over på 9 timer.
 
Etter en del timer med Misodel kom det plutselig rier, og fra første rie og til vandringen var ute så gikk det 3 timer. Gikk veldig fort, og jeg mista totalt kontroll over kroppen, gikk for fort og var nok den heftigste fødselen jeg har vært igjennom ( var fødsel nr 4 nå ).

Men han er helt perfekt og veier 4545 gr og er 53 cm stor, og selvfølgelig noe av det vakreste som finnes :)
 
Jeg ble satt igang både på gele og drypp. Når jeg først fikk drypp så kom lillemor på en time. Og jeg synes drypp var helt greit. Nå var jeg førstegangsfødende så har ingenting å sammenligne med da
 
Gratulerer!! :D
 
Etter en del timer med Misodel kom det plutselig rier, og fra første rie og til vandringen var ute så gikk det 3 timer. Gikk veldig fort, og jeg mista totalt kontroll over kroppen, gikk for fort og var nok den heftigste fødselen jeg har vært igjennom ( var fødsel nr 4 nå ).

Men han er helt perfekt og veier 4545 gr og er 53 cm stor, og selvfølgelig noe av det vakreste som finnes :)

Gratulerer :Heartred
 
Etter en del timer med Misodel kom det plutselig rier, og fra første rie og til vandringen var ute så gikk det 3 timer. Gikk veldig fort, og jeg mista totalt kontroll over kroppen, gikk for fort og var nok den heftigste fødselen jeg har vært igjennom ( var fødsel nr 4 nå ).

Men han er helt perfekt og veier 4545 gr og er 53 cm stor, og selvfølgelig noe av det vakreste som finnes :)

Gratulerer så mye med gutten![emoji7]
 
Back
Topp