Jeg har blitt..... (med bilder)

BlåBobler

Forumet er livet
...brunette i dag, jeg [:D]

Vært på skikkelig jentetur med lillesøster som fylte 18 i går. Shoppa og spist og farga håret begge to [:D]

Før:

Nå:

Bilde [:D][:D][:D][:D]

Jepp!! Vi må få se bilde[:D][:D]

så spennende[8D]
ble du fornøyd?

ORIGINAL: liz_84

så spennende[8D]
ble du fornøyd?

ja, jeg ble veldig fornøyd! Var redd det skulle bli for mørkt. For det har jeg opplevd mange ganger! Bildet på pakken juger alltid! Mørkebrunt blir helt svart og sånn...

Men nå kjøpte jeg sånn pakke med både farge og striper. Og resultatet ble ganske naturlig [:)] 

Så stilig!!
Det kledde du virkelig[:)]
Og så fint spill i håret da... *litt missunnelig* [:D][:D][:D]

ble kjempe bra[:D] det kledde du.
gøy med forandring[;)]

ORIGINAL: Entil

Så stilig!!
Det kledde du virkelig[:)]
Og så fint spill i håret da... *litt missunnelig* [:D][:D][:D]

Jeg tar nesten alltid striper hvis jeg forandrer hårfarge. Synes det ser mest naturlig ut. Den typen jeg brukte nå, har jeg også brukt på det lyse håret. Det er ikke store forskjellen på fargen og stripene, men nok til at det blir litt "spill" i håret [:)]

ORIGINAL: friele

Du ble kjempe flott som brunette,fikk og lyst nå[:D]

Takk [:)]

Sist jeg farga det mørkt angra jeg veldig!!!!! Så jeg var litt nervøs i dag....

Jeg følte meg brått mer voksen med dette håret [8|]

Har vel vært av-og-på blondine siden tenåra, så jeg assosierer det kanskje litt med fjortis-tida mi [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: friele

Du ble kjempe flott som brunette,fikk og lyst nå[:D]

Takk [:)]

Sist jeg farga det mørkt angra jeg veldig!!!!! Så jeg var litt nervøs i dag....

Jeg følte meg brått mer voksen med dette håret [8|]

Har vel vært av-og-på blondine siden tenåra, så jeg assosierer det kanskje litt med fjortis-tida mi [:D]

Hehe....Ja jeg er egentlig mørk,men har alltid trives best med lyst,og alle sier jeg passer det best...Så jeg vet ikke om jeg tør,hvis jeg ikke liker det,så er det ikke så heldig for håret å bleke det så mye enda en gang....Men men er nok hvertfall lys i sommer[:)]

Fint ble det. Stilig med striper i

Så flott du ble då[:D][:D][:D]

Tusen takk jenter!! [:D]

Mannen ble litt sjokert da han våkna i natt... Lurte fælt på hva det var for en brunette som hadde forvilla seg opp i senga hans! [:D] [:D]

Back
Topp