Jeg har blitt et murmeldyr

snuppa80

Forumet er livet
For tiden bruker jeg dagene til en ting: Å sove!

I dag sov jeg til 9.30, var ikke klar for å stå opp, men måtte. Sovna på sofaen kl 15, og sovna nå også... Så nå skal jeg finne senga, siden det er min tur til å stå opp i mårra[:)]

Er jammen glad jeg er sykemeldt nå, for jeg fungerer ikke uten en lur hver dag. Blitt helt ille detta, jeg sover jo aldri såå mye[8|] Er vel en grunn til  at en viss baby er aktiv da sikkert[;)]

Det var jammen mye soving ja. Du trenger det sikkert, så bare sov så mye du vil og får til.

Selv får jeg ikke til å sove så mye for tiden, våkner og må tisse og får ikke sove igjen p.g.a. bekkenet osv. Og Isabelle er jo morgenfugl.[;)]

Så fint at du får sove når du har behov for det[:)] Sov bare du med god samvittighet!

Jeg KAN faktisk ligge å sove på sofaen når jeg og tassen er hjemme alene også... Eller, jeg kan "sove"[;)] Han klatrer nemlig opp i sofaen hvert 2. minutt for å ligge ved siden av meg[8D]

Han tusler rundt og synger, pusler osv... Og når sambo er hjemme tar han seg av tassen mens jeg sover på sofaen[:)] Han er veldig flink sånn asså[;)][:D]

Håper jeg ikke fortsetter slik fram til fødselen, da blir det noen HARDE uker[&:]

ORIGINAL: Gutta boys

Åh, skulle ønske jeg hadde mulighet til å kunne sove litt sånn nå og da.

Godt du er sykemeldt[:)]

så deilig å sove så mye, du trenger det da!!!!!!!

kos deg videre m det...  ZZzzZzZz[:D]

Er hvertfall nødt til å innføre formiddagslur, uten det er jeg i transe etter kl 20[&:] Har ikke sovet i dag da, men la meg kjempetidlig i går, og sov til nesten 8 i dag![:D]

Er ikke mye selskap i meg når kvelden kommer i alle fall[:)][&:]

Sitter og gjesper som bare den nå, men hva skal man forlange når klokka er over 8??[:-]

Back
Topp