Jeg har blitt en snoker!!

GlaJenta88

Elsker forumet
Og det var ikke med vilje en gang [&o] Jeg var inne på generelt, satt og leste en tråd også kjente jeg igjen noen bilder som var postet. Og da kunne jeg jo ikke unngå å legge merke til at hun plutselig hadde fått en ticker til under signaturen sin [:D] Men det kommer jo til å ta eeevig lang tid før hun offentliggjør det antageligvis [&o] Så nå må jeg gå med denne hemmeligheten helt alene såå lenge [>:] Dumme meg altså! Men jeg er ufattelig glad på hennes vegne da! Det må jeg si [:D]

Ikke greit å være ufrivillig snoker :p hehe

Du er kjempesnill som ikke røper det da [:D] Jeg hadde nok heller ikke gjort det, men synes uansett det er litt pussmerkelig at folk avslører graviditeten sin på åpne nettforum før de engang har fortalt det til mora si og nære venner... Trenger ikke være Secret Service for å finne ut av det da, liksom.

ORIGINAL: fredslilja
Ikke greit å være ufrivillig snoker :p hehe

Haha, nei! Det er igrunn ikke det, og jeg føler at den eneste som er "skadelidende" er meg selv også. Makan! [8D]
ORIGINAL: Papillon
Du er kjempesnill som ikke røper det da Jeg hadde nok heller ikke gjort det, men synes uansett det er litt pussmerkelig at folk avslører graviditeten sin på åpne nettforum før de engang har fortalt det til mora si og nære venner... Trenger ikke være Secret Service for å finne ut av det da, liksom.

Tjæ, jeg synes ikke det handler om å være snill da. Hun hadde faktisk fjernet avatar og endret nick og greier så hun hadde faktisk gjort en liten innsats i alle fall. Likevel postet hun jo bilde av sønnen sin, så tja. Nei, kjipern for meg! [;)] Haha, men så klart - jeg kunne ha skrevet det på veggen hennes på Face. [;)]

Men, sett at jeg skulle være gravid, så hadde jeg nok røpet det til dere før mamma hadde fått vite det.. Det var jo det som skjedde i fjor mener jeg. Mamma og pappa fikk vite det etter første legetime, og svigers etter ultralyd i uke 12. Her hadde jeg jo vært medlem en stund da. Nå fikk jeg faktisk noe å tenke på! Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å ordne meg sjøl når den tid kommer. Kanskje lage meg en helt ny bruker rett og slett. Kan jo ikke slutte å henge her inne med det gamle nicket sånn uten videre heller. For da blir jo folk fort mistenksomme [;)] Haha, men den tid den "sorg" [;)]

Back
Topp