jeg har blitt ei sur gammal bitch

M

My heart

Guest
Ja, jeg har selv vært ung osv. Men når nabojenta har fest er det ikke bare en tenårings fest, men musikk på full guffe, det dunker inn i huset vårt, biler som står å bråker og roping av fulle jenter..

Ble så forbannet i kveld at jeg sendte henne en SMS der jeg skrev; hvis dere ikke demper musikken nå vil politiet bli kontakten, naboene her er ras- og flere av naboene har vært borte hos deg.. så stopp festen mens leken er god

Føler meg som ei gammel bitch.. men orker ikke dette 2 helger i mnd
 
Du har da all rett til det, men ja, kan forstå følelsen :p
 
Det handler da ikke om å være gammel, andres festing ble jeg lei av allerede som 23-24-åring :hilarious: Aldri vært noe festmenneske selv og 2,5 år som bartender har egentlig bare nørt oppunder at fulle folk er dritslitsomme :shifty: Er kl bikket 23 er det bare å ringe for å få stilt, ikke noe å ha dårlig samvittighet for :)
 
Hahaha, her også. Har klaga flere ganger på fest i nabo husene. Er dritt lei jeg :facepalm:
 
Samboer gikk å kjefta på noen ungdommer der vi bodde før. De hadde ikke fest (typ 14 år gamle). Men de kjørte bil rundt på jordene, sladda, hørte på høy musikk så ungen vår våkna konstant hele natta. Hestene til naboen løp rundt å var livredde fordi de kjørte som idioter 5 meter unna inngjerdinga.
De fikk litt kjeft og vi hørte ikke noe mer etter det. Noen helger etter skjedde det igjen, og da fikk politiet en sint telefon og ungdommene fikk politiet på døra. Etter det var det tyst
 
Har følt meg som ei sur gammal drittkjerring i kveld jeg også :rolleyes:
Etter å ha brukt over en time på å legge frøkena rakk jeg akkurat å sette rumpa i sofaen da noen rampunger gjorde «ringe-pigg» på dørklokka her.
Bikkjene klikka vinkel og vekte ungen, så var det på’n igjen med å få henne til å sovne.

Hadde mest lyst til å brekke fingrene på drittungen som var på trappa her :p
Men husker jo selv hvor spennende det der var når vi var små og det begynte å bli mørkt på kveldene.
 
Har følt meg som ei sur gammal drittkjerring i kveld jeg også :rolleyes:
Etter å ha brukt over en time på å legge frøkena rakk jeg akkurat å sette rumpa i sofaen da noen rampunger gjorde «ringe-pigg» på dørklokka her.
Bikkjene klikka vinkel og vekte ungen, så var det på’n igjen med å få henne til å sovne.

Hadde mest lyst til å brekke fingrene på drittungen som var på trappa her :p
Men husker jo selv hvor spennende det der var når vi var små og det begynte å bli mørkt på kveldene.
Åh, da hadde jeg blitt ordentlig sur :nailbiting: var noen unger her også som var til med det. Heldigvis våknet ikke noen av ungene. Så jeg stod og kikket ut, og åpnet døra når de nærmet seg ringeklokka igjen. Jeg kjeftet ikke da, jeg sa bare at jeg har små barn som sover og at det var fint om de ikke holdt på slik her :p får jo hjertet i halsen av alt som kan vekke de, hvertfall minsten, for han finner ikke ordentlig roen igjen selv :p
 
Back
Topp