Jeg har blitt ei pingle i trafikken!

eia89

Betatt av forumet
Et stykke ut i svangerskapet merka jeg at jeg ikke lenger var like "hard" på gassen som før. Jeg tar det fint og ROLIG hvorenn jeg ferdes, og jeg blir stressa av de fleste andre trafikanter :p
Jeg liker ikke å sitte på med andre heller lenger, spesielt ikke hvis de ligger nærme bilen foran eller jeg føler de er litt uoppmerksomme.
Min bedre halvdel får høre det hver gang han kjører, "..det er bare 60 her altså" "MÅ du ligge så nærme??"
Hehe stakkars!
Jeg gruer meg allerede til bilturen hjem fra sykehuset ;)
Andre med samme problem?

Jeg var akkurat lik i første svangerskap, satt med hjertet i halsen rett som det var...
Men det skal sies at far var så nervøs på turen hjem fra sykehuset at jeg måtte bortimot be han kjøre fortere! Går seg nok til ;)

Jeg har vært sånn siden første svangerskap :P Spesielt på slutten! Har en februarunge fra før, så den vinteren før var jeg grusomt pinglete, og likte overhodet ikke å kjøre bil/sitte på ;) Men det går seg til etterhvert! Jeg har forbedra meg, men blitt verre igjen nå siste mnd :P

Jeg kjenner meg igjen ja.....liker best å kjøre selv, føler jeg har mer kontroll da! Aldri vært slik før....rart med det, men det er utrolig hva som forandrer seg når beibissen i magen nærmer seg :love2

Jeg kjører vanligvis minst 10 mil hver dag pga reise til og fra jobb. Har egentlig ikke forandre kjørestilen min. Det eneste jeg er blitt mye mer obs på er faren for viltpåkjørsler siden vi har hatt en del ulykker her i det siste. Så når det blir mørkt kjører jeg en god del saktere på strekninger der jeg vet at det kan dukke opp elg/rådyr når som helst.

Back
Topp