Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har blitt såååååå sinna.. klikker og skriker for alt..mannen min skjønner ingenting og det gjør ærlig talt ikke jeg heller..... de hormonene gjør meg gal!!!! er redd det skal gå skikkelig ut over forholdet... noen som har no tips??
kan jo være greit å advare mannen din om hormonene som raser da..
og prøve å være litt forberedt på det selv..
Jeg har hatt noen utbrudd jeg også, heldigvis ikke mange, men har en veldig forståelsesfull mann som takler det forholdsvis greit.. -han har lært seg å overse meg når jeg er for hormonell, og trøste meg etterpå[;)]
skjønte med engang at æ måtte være gravid når æ smelte døra bak mæ og dro ut etter masse finske bannes ord[;)] for oss har det vært viktig å prate om alt som graviditet kan medføre, både godt og ond. også respektere hverandre. og så har vi blitt flinkere å si :" unnskyld, gla i dæ og etc..." viktig å prate om alt, syns æ...
takk for gode svar. har jo prøvd å forklare litt med dette her med hormoner og sånn.hvirker bare ikke som han forstår at det er noe som kan hvirke så sterkt inn på meg.men han blir vel bedre vant etterhvert håper jeg.. [:)]
Det du ken gjøre ,er å finne noe om hormoner på babyverdens sider og skrive det ut til han.. Jeg har gjort det en del ganger til samboeren min om ting han har lurt på, og han har lurt på mye... Tror han føler at det har hjulpet litt når det er helsepersonell som har skrevet om det og ikke bare meg som forteller..
Stini: Du er ikke alene om dette :) Jeg kjenner meg godt igjen jeg også. Mange sier til meg, at jeg bør være glad for at jeg har funnet meg en mann som er så tolmodig :) Så jeg ,å sette mer pris på det han gjør, men nå i denne perioden har jeg bare hakket ned på han. Men jeg er så sliten noen ganger at jeg ikke klarer å styre meg ;)