Jeg har blitt alenemor

ORIGINAL: *Fru H*

jeg vil bare gi deg en stor klem jeg, har skjønt dette for en stund siden ,men regnet med at du fortalte om det når du var klar for det [:)]

takk søte deg.
det har tatt litt tid å stå frem. alle på jobben vet det, men jeg har ikke visst om jeg turte å si det på et nettforum. har vært litt redd for å bli slaktet :)

Etter å ha lest alt du skriver så synes jeg du takler dette beundringsverdig!

Så tøff du er Heffa!!! Vi her inne vet jo at du er en flink mor, dette tror jeg du klarer kjempe bra![:)]

jeg vil bare gi deg en stor klem jeg, har skjønt dette for en stund siden ,men regnet med at du fortalte om det når du var klar for det [:)]

jeg å har skjønt dette for en stund siden. så fint at alt går bra med dere.
Hvor bor dere nå?

jeg fikk faktisk inntrykk av at du var alene tidligere i sommer, kanskje pga noe du skrev.... husker ikke helt men funderte hvertfall på det (ikke at dette har noe å si da....)[:)]

så lenge alle har det bra og sebbe er med mamman og pappan sin så kan det vel ikke være bedre?[;)]

Dette var trist å høre. [:(]
Men utifra det jeg leste så har dere nok tatt det rette valget. Og det er jo bra at alt går bra med go`gutten og dere voksne mellom. Ikke noe er bedre enn at dere har ett godt samarbeide. [:)]

ORIGINAL: mammatilstorm

jeg å har skjønt dette for en stund siden. så fint at alt går bra med dere.
Hvor bor dere nå?

Vi bor ikke veldig langt unna der vi bodde.
Bor rett ved allergotskolen.

ORIGINAL: *Babytutta*

jeg fikk faktisk inntrykk av at du var alene tidligere i sommer, kanskje pga noe du skrev.... husker ikke helt men funderte hvertfall på det (ikke at dette har noe å si da....)[:)]

så lenge alle har det bra og sebbe er med mamman og pappan sin så kan det vel ikke være bedre?[;)]

jeg ser at flere også har hatt feeling på et brudd hos heffa, og rett har dere hatt.

Hvorfor i all verden skulle noen legge seg oppi det da, Heffa?
Dette er jo en avgjørelse mellom dere og ingen har NOE med det å gjøre!
At dere er enige og fornøyde med hvordan ting har blitt gjort er vel viktigst [:D]
Nei, du blir nok langt fra slaktet, det ser du jo nå, alle støtter deg [:)]

det er nok jeg som har tenkt veldig mye og følt meg råtten/fæl.
i tillegg er dette et nettforum med svært mye meninger, og det er jo slik det er, så det må man tåle når man skriver her, men akkurat dette med brudd har tatt litt tid å si.

det har vært fantastisk mye støtte her, og det setter jeg pris på.

Har hatt følelsen jeg å.

Men du er ei tøff jente.
Det viktigste er å gjøre valg man kan trives med.

Du er veldig reflektert rundt valgt virker det som, å derfor tror jeg du har gjort det rette.
Da er det ingen andres jobb å dømme deg for det.

så trist å høre, men høres jo ut som at du står for valget ditt og vet at det var det rette[:)] Bra dere samarbeider godt da[:)]

Vil bare si at jeg syns du har vært tøff og at jeg håper du mister fullstendig følelsen av å være råtten eller fæl.

Godt å høre at du har det bra, og håper det bare blir bedre. Ikke la noen gi deg følelsen av å være fæl eller råtten. Lykke til videre.

Har blitt endel samtaler! Men du klarer det du vettu!!![:)] klemklem

Har hatt en feeling på at du har blitt alenemamma jeg og,

Godt å lese at både du og Sebbe har det bedre![:)]

Klem fra M og meg!

Back
Topp