Heffa og Go`ungen
Forelsket i forumet
Jeg har ikke villet snakke om det tidligere, men er klar for å si det nå.
det hele ble bestemt i mars og jeg flyttet for meg selv 1.juni.
det er ikke alltid livet går som planlagt og det har vært tøffe tanker å takle, men jeg vet at jeg må sette meg selv høyere enn bare å være i et forhold som var dødt.
jeg bor bare noen få minutter med bil unna pappaen, og vi samarbeider bra med sebbe.
pappaen har sebbe 1 gang i uken og annen hver helg med overnatting. utenom det er vi fleksible hvis han vil finne på noe med mini.
sebastian har ikke tatt noen skade av dette, men heller motsatt.
sebastian har blitt mye mer rolig, glad og lettere å ha med å gjøre.
vi har fått et veldig nært forhold, så vi har det veldig bra.
jeg har fått utrolig god støtte hele veien og folk har forstått valget mitt.
de merker også forskjellen på sebastian, uten at jeg kan si noe negativt om pappaen. han er en fantastisk far, men vi er nok litt forskjellige, så dette var til det beste for alle parter.
det hele ble bestemt i mars og jeg flyttet for meg selv 1.juni.
det er ikke alltid livet går som planlagt og det har vært tøffe tanker å takle, men jeg vet at jeg må sette meg selv høyere enn bare å være i et forhold som var dødt.
jeg bor bare noen få minutter med bil unna pappaen, og vi samarbeider bra med sebbe.
pappaen har sebbe 1 gang i uken og annen hver helg med overnatting. utenom det er vi fleksible hvis han vil finne på noe med mini.
sebastian har ikke tatt noen skade av dette, men heller motsatt.
sebastian har blitt mye mer rolig, glad og lettere å ha med å gjøre.
vi har fått et veldig nært forhold, så vi har det veldig bra.
jeg har fått utrolig god støtte hele veien og folk har forstått valget mitt.
de merker også forskjellen på sebastian, uten at jeg kan si noe negativt om pappaen. han er en fantastisk far, men vi er nok litt forskjellige, så dette var til det beste for alle parter.