JEG HAR BLITT 2.BARNSMOR :)

humletumle

Forelsket i forumet
Mandagskveld ble vår lille Tilde født og Even ble storebror :)

nå har vi kommet hjem fra føden og det er skikkeli hærlig! :)

Hun var 48 cm og 3650 g. En foreløpig rolig jente som baaaare sover :) har god tid til å ta meg blunder og kvile meg.Kom inn på føden etter murringer hele dagen, klokken 19 og klokken 20.54 såg hun dagens lys :) en veldig kjapp fødsel. Noe jeg er veldig fornøyd med :)

Måtte bare fortelle :)
 
GRATULERER MED LILLESØSTER Godt at alt går bra med dere,og at fødselen gikk fint:-) Nydelige navn på barna dine!!Kos dere masse fremoveremoticon
 

Å så herlig! Gratulerer så mye med jenta di. 

Høres ut som en fin og kjapp fødsel også, håper jeg er like heldig som deg der. Håper du koser deg masse videre da. Klem!

 
Gratuuulerer sååå mye!!! :D Fikk du faktisk på termindato også?? det er jo kjekt!! :)

Ønsker dere masse lykke til i tiden som kommer nå og håper alt fortsetter å gå som en drøm! :)))
 
Gratulerer så mye med en velskapt datter :) Håper det går bra med dere og at dere koser dere masse :)
 
Gratulerer så masse
 
Gratulerer sååå mye!! Håper alt er bra med dere alle! Klemmer :)
 
Gratulerer så masse..gleder meg til bildet
-
 
Gratulerer så masse.gleder meg til bildet
 
Åååå gratulerer så masse!
Så deilig at alt gikk så bra og ikke minst så fort.

Jeg ønsker meg også sånn en fødsel!

Lykke til videre!!
 
Gratulerer selv Solsnuppa!! viste ikke at du skal ha en til! :) d er bra koseli med baby :) lykke,lykke til
 


junijente2010 skrev:
GRATULERER MED LILLESØSTER Godt at alt går bra med dere,og at fødselen gikk fint:-) Nydelige navn på barna dine!!Kos dere masse fremoveremoticon

 
Gratulerer så mye med ny baby i huset :D
 
Gratulerer så mye :D
 


*Mærra* skrev:
Gratulerer så mye med en velskapt datter :) Håper det går bra med dere og at dere koser dere masse :)


Signerer denne!

Å så må jeg jo si at jeg drømmer om en slik fødsel selv
 
Back
Topp