Jeg har bleket håret og trenger en shampooo..

PINK DIAMOND

Elsker forumet
Jeg har bleket håret og trenger en shampoo for mitt blonde hår.. Noen steder er det litt orange, som jeg vil ha bort. Hvilken lilla shampo anbefaler DU? Hva annet anbefaler du? Hvor på nettet kan jeg bestille dette billigst?[:D]

Loreal sin, men ikke bruk den for mye. Du ser det ann[:)]
Om håret ditt er veldig slitt ville jeg gått for Redken Extreme. Den er kanon god på bleikete og veldig slitte hår! [:)]

ORIGINAL: iselinn88

Loreal sin, men ikke bruk den for mye. Du ser det ann[:)]
Om håret ditt er veldig slitt ville jeg gått for Redken Extreme. Den er kanon god på bleikete og veldig slitte hår! [:)]

Neei, det er ikke slitt[;)]
Finnes disse billig i butikk, eller best å bestille på nett?

Loreal silver
Loreal shine blond[:D]

Bestilles billig på nett[;)]

ORIGINAL: *LC*

Loreal silver
Loreal shine blond[:D]

Bestilles billig på nett[;)]

Takk[:D]

Vet du forskjellen på de to?

[:)]

silver er jo en som motvirker den gule/oransje fargen.

blond shine er vell et produkt som legger til litt ekstra glans i håret.

ORIGINAL: JeanShrimpton

Ok!! Tusen takk for svar.. Ble anbefalt blond shine av en frisør faktisk, for å få bort det orange for noen år siden.. Men ikke vet jeg.. har kjøpt meg begge to..

men iselinn88 sa man ikke skulle bruke loreal sin for lenge? Vet du hvorfor?[8D] Jeg er helt blank på detta[8D]

ORIGINAL: ThePinkDiamond

Ok!! Tusen takk for svar.. Ble anbefalt blond shine av en frisør faktisk, for å få bort det orange for noen år siden.. Men ikke vet jeg.. har kjøpt meg begge to..

men iselinn88 sa man ikke skulle bruke loreal sin for lenge? Vet du hvorfor?[8D] Jeg er helt blank på detta[8D]

Håret kan trekke til seg for mye av de lilla pigmentene og bli grått, eller få en antydning til lilla

ORIGINAL: mini_mamma

ORIGINAL: ThePinkDiamond

Håret kan trekke til seg for mye av de lilla pigmentene og bli grått, eller få en antydning til lilla

Aha.. TUSEN TAKK For info[:)] JEg er så blank på frisør ting og jaa.. Så kjekt å spørre.. [:)]

Den silver shampoen da? Tar det lang tid før man ser forskjell?

Back
Topp