Jeg har bestilt vogn!

Juliet_

Glad i forumet
Endelig er jeg ferdig med DEN biten!

Pappa (moro å få være pappas lille pike for en ettermiddag i en alder av 28 [;)]) og jeg bestilte denne vogna i dag:

En Teutonia Prestige med softbag. Litt andre hjul bare, men med de fargene [:)]

Er opptil 10 uker leveringstid, jeg trodde nesten det var mer, men pga. stengte fabrikker etc, så var det veldig greit å bare bli ferdig med det [:)]

I tillegg til denne så får jeg låne en Stokke-vogn, så da bør nok lillegull ha gode nok fremkomstmiddel...

Har vært litt stresset for at jeg ikke har begynt, men nå er det verste over - puh!

Gratulerer så mye med kjøpet av vogn [:D] Godt å få de tyngste tingene unnagjort [:)]

ORIGINAL: smørblomsten

Gratulerer så mye med kjøpet av vogn [:D] Godt å få de tyngste tingene unnagjort [:)]

Gratulerer med kjøp av vogn[:D]

ORIGINAL: Diddij

ORIGINAL: sicret

fin.. jeg bestilte denne på søndag og fikk den idag :)

[link=http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=663488&b_kid=325469][/link]

Simo kombivogn inkludert stelleveske Pris Kr. 5 499,-  FØR KR 7197,00
www.kidsandcare.no

Ble du fornøyd med den? Stusser på å bestille en slik sel skjønner du!

GRATTIS med vogn heldiggriser!! :D

En veldig god følelse å ha noe på plass! [:)] det vil si...det er jo opp til 10 uker leveringstid på dem, men jeg har jo god nok tid håper jeg!
(Er visst bare 15 uker til termin!! iik!)

Litt av et kupp den Simo-vogna da! Den her kostet 3000 mer, så jeg er veldig glad den ble sponset av morfar [;)]

Da mangler jeg bare alt det andre [:D]

Vugge: Har du bestemt deg for farge enda eller? [:)]

Hahaha [:D] fantastisk! Da har du god tid vettu [;)] Lykke til!

Fin vogn :) Jeg har også lyst på teutonia... En grunn til at du valgte Prestige? Hva er kjennetegnet på den? Jeg vurderer mistral, men vet ikke hvorfor [:-]... Må nok sette meg litt mer inn i dette :)

åhh, sånn vogn har jeg sikla på!! Grattis!!!! [:D]

ORIGINAL: Goth.mummy

ORIGINAL: sicret

fin.. jeg bestilte denne på søndag og fikk den idag :)

[link=http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=663488&b_kid=325469][/link]

Simo kombivogn inkludert stelleveske Pris Kr. 5 499,-  FØR KR 7197,00
www.kidsandcare.no

Ble du fornøyd med den? Stusser på å bestille en slik sel skjønner du!

GRATTIS med vogn heldiggriser!! :D

har nettopp montert den og kan anbefales.. kjempe flott vogn.. valgte svart - men du kan få i brun, blå og lilla. :)))))Ikke tung i det hele tatt.. tar heller ikke mye plass :D

eneste jeg mangler nå er bilsete hehe... :D

ORIGINAL: msb

Fin vogn :) Jeg har også lyst på teutonia... En grunn til at du valgte Prestige? Hva er kjennetegnet på den? Jeg vurderer mistral, men vet ikke hvorfor [:-]... Må nok sette meg litt mer inn i dette :)

Mistral og Prestige er kjempelike mener jeg på!
Forskjellen fra Mistral S er at Mistral har fire store hjul og sitteinnsats som ikke er avtakbart
Dette står på Teutonia sine sider, jeg tolket det dithet at man ikke kan ta av sittedelen på den vanlige Mistralen, bortsett fra det så kan jeg ikke tenke meg at det er noen forskjell.

Syns det er veldig greit at vognen er lett, men samtidig tåler en del. Jeg bor på "fjellet" og har mange fine turstier, så jeg trengte en vogn som tålte å dulte borti en stein her og der ;) syns også det er helt topp at håndtaket er vendbart, og at man kan snu sittedelen :) man kan også kjøpe fashion-bag til om man ønsker det. Selv valgte jeg myk av den grunn at den er lengst, og at den kan benyttes som vognpose senere.

Gleder meg masse til å teste den!! [:D]

ORIGINAL: Juliet_

Mistral og Prestige er kjempelike mener jeg på!
Forskjellen fra Mistral S er at Mistral har fire store hjul og sitteinnsats som ikke er avtakbart
Dette står på Teutonia sine sider, jeg tolket det dithet at man ikke kan ta av sittedelen på den vanlige Mistralen, bortsett fra det så kan jeg ikke tenke meg at det er noen forskjell.

Syns det er veldig greit at vognen er lett, men samtidig tåler en del. Jeg bor på "fjellet" og har mange fine turstier, så jeg trengte en vogn som tålte å dulte borti en stein her og der ;) syns også det er helt topp at håndtaket er vendbart, og at man kan snu sittedelen :) man kan også kjøpe fashion-bag til om man ønsker det. Selv valgte jeg myk av den grunn at den er lengst, og at den kan benyttes som vognpose senere.

Gleder meg masse til å teste den!! [:D]

Sist gang hadde jeg Mistral, og var veldig fornøyd med den :) Men hvis en skal ha fasionbag på, må en ikke da kunne ta av sittedelen? [:-] Jeg hadde mykbag i sist gang - men husker jeg tenkte at neste gang, da har jeg lyst på en egen bag... Hehe, jeg er litt rar... Syns at vognen blir mer "babyaktig" med en egen bag/fasionbag, selv om den er litt liten. Så husker jeg at jeg plagdes litt med at den mygbagen var litt for myk - hvis jeg skulle ta inn bare den - slik at den ikke ble så kald, så var veggene så "myke" i den, at vesla tippet utav [:D] Men det kan tenkes at de har gjort forandringer og gjord mygbaken litt stivere....

Jeg har også stokke xplory som ekstra vogn!! Den er heeelt genial - snuppa hyylte i et kjøpesenter i teutoniaen, men i stokkevogna satt hun bare å gliste... [:D] Kom høyt opp og fikk med seg alt :)

Gleeder meg til å bestille vogn [:D][:D]

ORIGINAL: smellielli

Grattis med rå vogn! Har selv bestemt meg for Spiriten [:D]

Thanks! [:)] Spiriten var min favoritt også, den virker helt topp! Bare synd jeg måtte ha 4 hjul... [;)] kanskje jeg skal kjøpe en spirit brukt..hmmm...[:D]

Sist gang hadde jeg Mistral, og var veldig fornøyd med den :) Men hvis en skal ha fasionbag på, må en ikke da kunne ta av sittedelen? [:-] Jeg hadde mykbag i sist gang - men husker jeg tenkte at neste gang, da har jeg lyst på en egen bag... Hehe, jeg er litt rar... Syns at vognen blir mer "babyaktig" med en egen bag/fasionbag, selv om den er litt liten. Så husker jeg at jeg plagdes litt med at den mygbagen var litt for myk - hvis jeg skulle ta inn bare den - slik at den ikke ble så kald, så var veggene så "myke" i den, at vesla tippet utav [:D] Men det kan tenkes at de har gjort forandringer og gjord mygbaken litt stivere....

Jeg har også stokke xplory som ekstra vogn!! Den er heeelt genial - snuppa hyylte i et kjøpesenter i teutoniaen, men i stokkevogna satt hun bare å gliste... [:D] Kom høyt opp og fikk med seg alt :)

Gleeder meg til å bestille vogn [:D][:D]

Joo, mener på du må ha Prestige for å ha Fashionbag - dersom du vil ha 4 "vanlige" hjul da [:)] jeg vurderer å kjøpe en sånn bag brukt, fordi den er så søt og ser babyaktig ut [;)] den kan jo ikke brukes så lenge, så derfor valgte jeg den myke... men greit å kunne kjøpe brukt kanskje [:)]
Xplory er kjemperå!! Hadde aldri kjøpt den til fullpris selv, såpass forhold er det ikke her jeg bor, men å få låne - eller kjøpe brukt, det er helt supert! [:)]

ORIGINAL: Vugge

Du er inspirasjon!! Tro det eller ei, men nå har jeg akkurat sendt inn bestillinga på vogna!!
Innså plutselig at det er jo ikke så go tid .. [8|][:D]

HURRA!! [:)] Så spennende! Hvilken ble det?

Back
Topp