Jeg har bestilt første tingen til baby i dag.. :))

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Nesten 33 uker på vei.. Første ting jeg kjøper til den nye babyen.. Eller den er jo til storesøster da.. Et ståbrett til vogna.. :) Har egentlig en laaang liste med ting vi trenger men kommer aldri i gang med handlinga..

hehe :) Vi er egentli så godt som ferdig å handle vi.. :) Skal hente vogna nå på lørdag. Er redd for at vi ikke skal ha de viktigste tingene hvis han kommer for tidlig :)

Vi var også og kjøpte ståbrett til vogna her om dagen, og ny stellematte til stellebordet siden den andre var sprekt :)

Men det er stortsett det eneste vi trenger også..... Annet klær og utstyr har vi fra storesøster :)

Godt med alt som er unnagjort ihvertfall, fikk 3 uker før sist og var glad alt var på plass da :)

Her har vi  ( dvs jeg ;) ) kjøpt vogn ( brukt), stelleveske, litt bodyer og strømpebukser og en pk ammeinnlegg :P Det siste pga de selger ikke dette merket her i området, så da må jeg enten en lengre tur bort eller bestille på nett. Så da kunne jeg like godt kjøpe en pakke så jeg har til å begynne med :)  Ellers har vi det meste fra før, driver nå å leter frem dyner, poser, klær osv fra vesla var født, for å vaske og sjekke at alt er greit :)

Er nesten ferdig her:) Synes tiden går så fort, så vil gjerne begynne å ha alt i hus:)

Back
Topp