Jeg har bestemt..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
At det skal gå bra denne gangen :D
Ja så hadde jeg et par dråper gammelt blod i utfloden i går, meeen det har ikke kommet noe mer :) I tillegg har jeg symptomene mine og jeg hang over do til morgen i dag :) Jeg har knall positiv cb test på utvannet urin, jeg har blitt litt hard nederst i magen, jeg har fortsatt høy temperatur :D og jeg tisser som en foss :P

Sånn for sikkerhetsskyld så ber jeg til høyere makter flere ganger om dagen ;)

Ja, det er klart at det skal gå bra!! :D :D Jeg prøver å tenkte sånn jeg også, dytte unna alle ekle tanker og bare tenke at dette skal gå bra! :D :D :D Om 9 måneder sitter vi alle her med søte små babyer. :D Helt sikkert. Å tenk så fint det blir!!

Ja, det er klart at det skal gå bra!! :D :D Jeg prøver å tenkte sånn jeg også, dytte unna alle ekle tanker og bare tenke at dette skal gå bra! :D :D :D Om 9 måneder sitter vi alle her med søte små babyer. :D Helt sikkert. Å tenk så fint det blir!!

Ja, det er det jeg tenker og :D :D

er litt smånervøs ja, MEN det SKAL gå bra=) tegnene er klare og blir bare tydligere, for meg var det den "kjære" soppen som ga meg en veldig pekepinn, fikk det med min datter helt i starten, og noen hinsides humørsvingninger :p samt ømme pupper, og øm i magen.
så jeg har bestemt at spira sitter i 8 mnd til og da skal den få kommet ut i verden=)

er litt smånervøs ja, MEN det SKAL gå bra=) tegnene er klare og blir bare tydligere, for meg var det den "kjære" soppen som ga meg en veldig pekepinn, fikk det med min datter helt i starten, og noen hinsides humørsvingninger :p samt ømme pupper, og øm i magen.
så jeg har bestemt at spira sitter i 8 mnd til og da skal den få kommet ut i verden=)

Det kommer til å gå så bra :D Gleder meg til å holde lille gull i armene for første gang <3

Ja dette skal gå bra:D Og det med bønn det tror jeg garantert på etter nylige hendelser:P

Back
Topp