Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
Oi, kan ikke ha vært noe lett valg. Skulle glatt byttet med deg, jeg har tatt en bachelor fra BI som jeg angrer veldig på. Drømmen min er faktisk for tiden å bli lærer (jobber som lærervikar for tiden).
Jeg angrer på at jeg ikke hoppet av når jeg skjønte det ikke var noe for meg, har alt for høyt studielån for en utdanning jeg ikke bruker.
Teit spørsmål kanskje, men er det ikke noen andre jobber du kan jobbe med med en lærerutdanning. Tenker på administrativt på skole feks, innspektør osv?
ORIGINAL: mymmeline
Kanskje det plutselig detter ned i hodet ditt en dag; at DEEET vil jeg bli. [;)] Det håper jeg at skal skje meg hvertfall. Nå har jeg i det minste funnet ut at jeg er ferdig i bhg for en god stund. Så får vi se hvor verden fører meg. [:)]
Syntes det var et meget smart valg. Da slipper du å "kaste" bort skoleår på noe man vet man ikke vil. Og heller spare de årene til man vet hva man vil. Personlig syntes jeg det er minst like lærerikt å "jobbe" seg til kunnskapen.
Lykke til uansett! Og bryllup!? DET hakke jeg fått med meg... [;)] GRATULERER!!! [:D]