Tøsa!
Gift med forumet
Å ta bedre vare på oss, altså meg og barna.
Bruke penger på opplevelser, ikke på ting.
Prioritere å leve, ikke å bo.
Bruke penger på gode minner, ikke på å ha et fint hjem.
Så lenge det er ok, så er det ok. Det er ikke det viktigste i livet.
Når jeg ligger for døden vil jeg ikke huske det fine kjøkkenet jeg hadde, de nydelige gardinene eller det gjennomførte interiøret og det skinnende rene gulvet.
Jeg vil huske at jeg gjorde noe morsomt, at jeg koste meg.
Jeg skal slutte å bekymre meg for hver krone jeg bruker, og for hvor mye jeg ender opp med i studielån. Det betyr ingen ting!!!!!!
Jeg skal bruke deler av sparepengene mine jeg har satt av til å betale ned stipendet på en reise, for vet dere hva, minner er mer verdt enn all verdens penger!
Så budskapet her: Don't worry, be happy!
Jeg sier herved opp mitt medlemsskap i materialistenes landsforening!
For er det en ting jeg tror alt for mange gjør, og jeg selv også er i ferd med å gjøre:

Ting meg her, og ting meg der. Det er bare ting. De er døde.
Bruke penger på opplevelser, ikke på ting.
Prioritere å leve, ikke å bo.
Bruke penger på gode minner, ikke på å ha et fint hjem.
Så lenge det er ok, så er det ok. Det er ikke det viktigste i livet.
Når jeg ligger for døden vil jeg ikke huske det fine kjøkkenet jeg hadde, de nydelige gardinene eller det gjennomførte interiøret og det skinnende rene gulvet.
Jeg vil huske at jeg gjorde noe morsomt, at jeg koste meg.
Jeg skal slutte å bekymre meg for hver krone jeg bruker, og for hvor mye jeg ender opp med i studielån. Det betyr ingen ting!!!!!!
Jeg skal bruke deler av sparepengene mine jeg har satt av til å betale ned stipendet på en reise, for vet dere hva, minner er mer verdt enn all verdens penger!
Så budskapet her: Don't worry, be happy!
Jeg sier herved opp mitt medlemsskap i materialistenes landsforening!
For er det en ting jeg tror alt for mange gjør, og jeg selv også er i ferd med å gjøre:

Ting meg her, og ting meg der. Det er bare ting. De er døde.