Jeg har begynt å bli nebbete

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Jeg er vanligvis er rolig og tålmodig sjel men de siste dagene har jeg begynt å bli irritert for småting :smiley-ashamed008 Stakkars mannen som også er tålmodigheten selv blir litt satt ut innimellom tror jeg for dette er han ikke vant med. Jeg blir altså skikkelig nebbete og jeg hater å bli sånn:hungover: Får så innmari mye støtte og omsorg av den karen der at dette fortjener han virkelig ikke, men jeg klarer liksom ikke å kontrollere det.

Samme her! Er alene med barna denne uka og prøver å holde igjen.. Men det går ikke alltid altså.

Her å! Fyrer mæ opp for ingenting! Er flink til å si både unnskyld å skylde på lillingen i magen :smiley-bounce022

Godt å høre det er flere :nailbiting::joyful: Jeg mistenker det er en sammenheng med hvor trøtt og sliten jeg er om dagen :wacky:

Føler med deg , på det høyeste ! Noen dager verre enn andre! Men, i dag har vært ille , har snappet for ingenting og grått av telefon reklamen på tv! Gooooo 1 trimester :smiley-angelic001

Samme her :shifty:

Jeg merker det samme. Ikke så mye mot mannen, men er kontaktlærer til en litt utfordrende klasse, og merker jeg reagerer en del sterkere nå, enn der jeg ville møtt dem med mer forståelse og tålmodighet tidligere. Får så vondt i hjertet, for jeg bruker vanligvis aldri å bli skikkelig sint, mens nå orker jeg nesten ikke noe mas og uro. Prøver så godt jeg kan å skjule det da selvfølgelig.

Samme her! Og jeg syns det er så irriterende å være irritert, så blir jeg ENDA mere irritert av det!! så det er en ond sirkel det der:hilarious::oops:

Du er ikke alene!! Guri som jeg glefser..:sour: Har null tålmodighet og svarer ikke sånn kjempehøflig og hyggelig:hilarious: Godt vi har erfaring å leve på!!!

Godt å sjå det er fleire av oss :angelic: Men er jo litt positivt og, eg tørr iallfall å sei meir ka eg meiner om ting :hilarious:

Hadde meg noen meltdown igår når osten var feil osv. Helt latterlig, men er litt morsomt også på en måte :hilarious:

Her også! Og jeg er ganske direkte til vanlig også Blir også rammet av panikkanfall over å ha satt meg selv i denne situasjonen 13år etter sistemann ! Går fra glede til sorg hele tiden

Back
Topp